آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 اسفند ماه 1393 = 02-03 2015

اتم ملاها؛ آیا اوباما اشتباه کلینتون را تکرار می کند؟

نتیجه "توافق بد" هسته ای با رژیم یاغی کره شمالی در دوران بیل کلینتون

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: رژیم کره شمالی روز دوشنبه پیش از آغاز مانور مشترک آمریکا و کره جنوبی، به صورت آزمایشی، چند موشک به دریا شلیک کرد.

یک سخنگوی ارتش کره شمالی گفته: تنها راه برای برخورد با تجاوز امپریالیست‌های آمریکایی و پیروان آنها نه گفتگو است و نه صلح. باید فقط با حملات بی‌رحمانه با آنها برخورد کرد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: یک گزارش تحقیقاتی جدید توسط کارشناسان آمریکا که ماه گذشته میلادی منتشر شد تخمین می‌زند رژیم کره شمالی تا سال 2020 احتمالا دارای زرادخانه‌ای شامل 100 سلاح هسته‌ای خواهد بود.


هشدار کنگره آمریکا در مورد توافق "بد" با رژیم ایران

جان بینر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: از نظر من چیزی که ویران کننده است یک توافق بد با رژیم ایران است که راه را برای اتمی شدن این رژیم هموار می‌کند.

از سوی دیگر سناتور باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا از تهدید باراک اوباما مبنی بر وتو طرح وی درخصوص توافق هسته ای با رژیم ایران به شدت انتقاد کرد.

سناتور کورکر طرحی را در کنگره معرفی کرده است که بر اساس آن هرگونه توافق بیشتر هسته ای با رژیم ایران مستلزم تاییدیه کنگره خواهد بود.

کورکر در این بیانیه گفت اینکه رئیس جمهور آمریکا احساس می کند وی تنها فردی است که برای شهروندان کشورمان سخن می گوید، ناامید کننده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: