آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 اسفند ماه 1393 = 02-03 2015

اعزام بسیج به سوریه به بهانه "سازندگی"

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از بهترین دستاوردهای این انقلاب اسلامی راه اندازی بسیج سازندگی در سوریه است که در این کشور با نام «جهاد البناء» ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع عصر تازه ای در تاریخ ایران به شمار می رود، کشوری که چندین هزار سال تحت سلطه ی شاهان و استعمارگران قرار داشت، از بند زنجیر اسارت رها شده و سرنوشت آن را مردم مسلمان و انقلابی به رهبری امام خمینی ره علیه رقم زدند.

در این خصوص سردار همدانی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با این پایگاه اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که حرکت هایی را در آن سوی مرزها ایجاد کرد که به بیداری اسلامی در کشورهای مختلف اسلامی منجر شد.

وی با اشاره به حرکت های مردمی در سراسر کشورهای اسلامی، عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران این حرکت ها را به خوبی پیش بینی کرده بود.



حمید رضا March 2, 2015 11:58 PM

بیداری اسلامی که اصطلاحی حاصل توهمات بعد از نشئگی رهبر تریاکیتون هستش رو امام خونخوار گور به گور شده پیش بینی کرده بود که مثلا همین بیداری اسلامی باعث قدرت گرفتن سنی های افراطی در اکثر کشورهای عربی شده و شما منزوی تر و تنها تر اما اگه منظورت تروریستهایی دست پرورده ای هست که با میلیاردها دلار دزدی از کیسه ی مردم ایران به زور راه اندازی کردین تو عراق و سوریه و لبنان و یمن این دیگه یه چیز دیگه است یه دروغ مثل بی شمار دروغهایی که در این چهار دهه از دهان شما شنیده ایم یک پیام رسانی زورکی با میلیاردها دلار هدر دهی سرمایه های ملی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: