آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 اسفند ماه 1393 = 02-03 2015

ده زندانی دیگر امروز در شیراز اعدام شدند

خبرگزاری هرانا – سحرگاه امروز ده زندانی در زندان عادل آباد شیراز تحت عنوان قصاص نفس و جرایم مرتبط با مواد مخدر اعدام شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران سحرگاه امروز ده زندانی مرد که هفت تن از آنان تحت عنوان مجازات جرایم مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند و سه زندانی دیگر تحت عنوان قصاص در زندان عادل آباد شیراز به دار آویخته شدند.

لازم به ذکر است هویت اعدام شدگان تاکنون شناسایی نشده است و رسانه های دولتی یا نهادهای مطلع نیز در این خصوص تاکنون اطلاع رسانی نداشته اند.

بر اساس گزارش سالانه (۲۰۱۴) بخش آمار مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران حدود ۶۱ درصد از اعدامها در ایران بدون اطلاع رسانی رسمی از سوی دستگاه قضایی یا نشریات داخلی و اصطلاحا بطور مخفیانه صورت میگرد.



هلو March 3, 2015 01:39 AM

درست مثل داستان غولیست که هر روز میبایست چند آدم را درسته بخورد تا زنده بماند۰ امیدوارم که خامنه ای درب و داغان درطول دو سالی که قرار است با مرگ دست و پنجه نرم کند در دردناکترین شرایط و با آه و زجر هر چه بیشتر و طولانیتر بطرف جهنم برود و تاوان مرگ فرزندان بیگناه ایران را بدهد و اگر فکر میکند در بهشت و در آغوش حوریان خواهد خوابید کور خوانده ، آنجایی که او میرود حوریان شبیه خجسته خانوم همسر شکم گنده ایشان هستند و از هر ذگیلشان شش تا موی زبر در آمده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: