آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 اسفند ماه 1393 = 03-03 2015

جو متشنج در زندان رجایی شهر و تجمع خانواده ها

جو متشنج در زندان رجایی شهر و تجمع خانواده اعدامیها در مقابل زندان

خبرگزاری هرانا – در پی انتقال ۶ تن از زندانیان اهل‌سنت در زندان رجایی شهرکرج به سلول انفرادی جهت اجرای حکم اعدام درب تمام سالن‌ها از صبح بسته شده و گارد ضد شورش در راهروی مرکزی زندان مستقر شده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، درپی انتقال حامد احمدی، کمال ملایی، جمشید دهقانی، جهانگیر دهقانی، صدیق محمدی و سیدهادی حسینی از سالن ۱۰ زندان رجایی شهر کرج به سلول انفرادی از صبح روز جاری در تمام سالن‌ها بسته شده و ماموران گارد در راهروی مرکزی زندان مستقر شده‌اند.

یکی از زندانیان این زندان به گزارشگر هرانا گفت: «هر سه طبقه زندان در کاریدور مرکزی، گارد ضد شورش با زره‌های مخصوص مستقر شده‌اند و از صبح در سالن‌ها بسته است.»

وی در ادامه گفت: «مردانی رئیس زندان و امیریان [مدیر داخلی] نیز در زندان حضور داشتند.»

این درحالی است که خانواده این شش زندانی جهت آخرین ملاقات از سوی مسئولان به زندان فراخوانده شدند و برخی از ایشان به دلیل دوری راه موفق به انجام آخرین ملاقات با ایشان نشدند.

همچنین برخی از اعضای کارزار لغو گام به گام اعدام از جمله نرگس محمدی و محمد نوریزاد به همراه خانواده‌ها در مقابل زندان رجایی شهر تجمع کرده و خواهان لغو مجازات اعدام این زندانیان اهلسنت شده‌اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: