آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 اسفند ماه 1393 = 04-03 2015

ارتش آمریکا سخنان نتانیاهو را تائید کرد

فرمانده ارشد آمریکايی: رژیم ایران بزرگ ترین تهدید برای آمریکا در منطقه است

فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در خاورمیانه ، شمال آفریقا و آسیای مرکزی به کمیته تسلیحاتی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که رژیم ایران بزرگترین تهدید آمریکا در منطقه خاورمیانه و آسیای جنوب غربی است.

به گزارش سایت "عصر ایران"، ژنرال لوید آستین در گزارشی مکتوب از وضعیت نیروهای سنتکام به کمیته امور دفاعی مجلس نمایندگان آمریکا که روز سه شنبه همزمان با نطق جنجالی نخست وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا ارایه شد، رژیم ایران را بزرگ ترین تهدید منطقه ای آمریکا خوانده است.

این ژنرال آمریکایی در گزارش خود آورده است: رژیم ایران همچنان به سیاست هایی که منافع استراتژیک آمریکا در منطقه خاورمیانه را تهدید می کند، ادامه می دهد.

در این گزارش آمده است: بی ثباتی های مزمن در منطقه خاورمیانه، انبوه جمعیت محروم منطقه و دولت های ضعیف زمینه ای مساعد برای بسط نفوذ منطقه ای رژیم ایران و متحدانش را در منطقه در جهت تضعیف اهداف منطقه ای آمریکا فراهم آورده است.

این ژنرال آمریکایی با اشاره به حضور شبه نظامیان تحت امر سپاه پاسداران در کشورهای عراق و سوریه گفته است: خطرناک ترین جنبه از تهدیدات ناشی از رژیم ایران در منطقه، استفاده گروههايی از شیعیان از توان و نفوذ سپاه پاسداران و جریاناتی چون حزب الله لبنان درجهت فعالیت های مخرب و تهدیدزا علیه منافع آمریکا است.

ژنرال آستین در این گزارش فعالیت های رژیم ایران در منطقه را در جهت تشدید تهدید فرقه گرایی و افزایش تنش بین گروه های افراطی مسلح در خاورمیانه دانسته است.

فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در منطقه (سنتکام) 18 کشور واقع در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای مرکزی و افغانستان را شامل می شود.



بسیجی March 4, 2015 10:07 PM

مرگ بر اسراییل پناه گاههای خودتان را آماده کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


هلو March 5, 2015 03:18 PM

بسیجی رذل۰ خون بچه های ایران روی دستت است و هیچوقت پاک نخواهد شد۰ تو بجای نفرین کردن اسراییل برو کپه مرگت را در سوریه بگذار۰ ایران وطن تو نیست بچه باز متجاوز۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: