آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 اسفند ماه 1393 = 05-03 2015

۳ میلیارد تومان هزینه‌ خرید بادکنک

رسوایی جدید در سازمان ورزش شهرداری تهران: ۳ میلیارد تومان هزینه‌ خرید بادکنک!

سه میلیارد تومان بادکنک تبلیغاتی در دوره ریاست سردار «سیدمحمد حاج آقامیر» توسط اداره روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران برای ریخت و پاش‌های این سازمان خریداری شده است.

بنا به گزارش«سحام نیوز»، گفته می‌شود از میزان سبد کالای نوروزی کارکنان سازمان ورزش شهرداری تهران درآستانه‌ی سال نو کاسته شده درحالی‌که اداره روابط عمومی این سازمان در سال‌‌جاری، ۳ میلیارد تومان برای خرید بادکنک‌ها تبلیغاتی هزینه کرده است.

به‌گفته برخی کارکنان این سازمان، اداره روابط عمومی طی روزهای اخیراین بادکنک‌ها را به‌طور رایگان دراختیار کارکنان قرار داده تا از اتهام افشای این موضوع خود را مبرا کند.

مدیر روابط عمومی این مجموعه که از دوستان نزدیک«علیرضا دبیر»، عضو شورای شهر و رییس کمیسیون بودجه‌ی این شورا است و با حمایت‌های وی به این سمت گماشته شده، محور اصلی خرید بادکنک‌ها است.

موضوع بادکنک‌های میلیاردی درحالی افشا شده است که هزینه‌های اضافه کاری و سایرحقوق حقه‌ی کارکنان این سازمان به آنان پرداخت نشده است.

به‌گفته‌ی یکی از مدیران ارشد سابق این سازمان، سندسازی‌های زیادی برای خرید میلیاردی بادکنک‌ها صورت گرفته که توسط «قاسم عسگری»، مدیر روابط عمومی این سازمان طرح‌ریزی واجرا شده است.

هم‌چنین گفته می‌شود ازسطوح بالای مدیریت شهرداری اعلام شده که تمامی بستگان سببی و نسبی سردار«آقامیر» هرچه زودتر از سمت‌های خود برکنار شوند اما مدیرانی که با رانت «دبیر» به این سازمان راه یافته و تخلف‌های مالی گسترده‌یی دارند، هم‌چنان درسمت‌های خود باقی مانده‌اند.

گفتنی است «سیدمحمد آقامیر» حدود دوهفته پیش و پس از ۶ سال ریاست بر سازمان ورزش شهرداری تهران و درظاهر با حکم معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از کار برکنار شد.

در دوره ریاست این سردار سپاه پاسداران بر سازمان ثروتمند ورزش شهرداری تهران، فرزندان، داماد، خواهرزاده‌ها و سایر بستگان دور و نزدیک وی در پست‌های کلیدی و با حقوق و مزایای چشمگیر مشغول به کار شدند.

اکنون نیز اقوام و دوستان «علیرضا دبیر» درپست‌های مدیریتی و کلیدی این سازمان به کار گمارده شده و شمار زیادی ازتخلف‌های مالی دراین سازمان توسط دوستان وی صورت گرفته است.

این درحالی‌است که سردار «محمدباقر قالیباف»، شهردارتهران در بیشتر سخنرانی‌های خود «مدیریت جهادی و ارزشی» را سرلوحه‌ی اقدامات شهرداری تهران عنوان می‌کند!



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: