آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 اسفند ماه 1393 = 05-03 2015

مذاکرات هسته‌ای وارد بحث‌های دیگری شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفته پشت صحنه مذاکرات هسته ای نقاط «تاریکی‌» وجود دارد که در آنها از خطوط قرمز جمهوری اسلامی تخطی شده است.

به گزارش دیگربان، نصر‌الله پژمان‌فر افزوده مذاکراتی که قرار بود فقط در موضوع هسته‌ای باشد امروز به بحث‌های دیگر کشیده شده و این موجب «ناراحتی» و «نگرانی» مردم است.

این نماینده مجلس توضیح بیشتری درباره این سخنان خود نداده٬ اما افزوده مردم به زودی باور خواهند کرد که با مذاکره نمی‌توانند حق خود را از «مستکبران» بگیریند.


احتمال توافق نهایی براساس درخواست آمریکا

روزنامه خراسان: طبق گفته افراد آشنا با روند مذاکرات هسته ای، دو طرف در حال نزدیک شدن به یک تفاهم هستند مبنی بر این که توافق نهایی هسته ای باید –همانگونه که آمریکایی ها درخواست کرده اند- به گونه ای باشد که تهران حداقل یک سال با ذخیره سازی سوخت کافی برای سلاح هسته ای فاصله پیدا کند.

دیپلمات ها می گویند، اگر این تفاهم درمورد "زمان گریز" به عنوان بخشی از بسته گسترده تر شکل بگیرد، می تواند راه را برای رسیدن به توافق هسته ای نهایی طی هفته های آینده هموار سازد. آن ها در عین حال بار دیگر هشدار دادند که موانع سختی بر سر راه توافق باقی مانده است.




mitra farahani March 5, 2015 03:41 PM

مردم بیچاره فلک زده ایران از اول هم میدانستند با قایم موشک بازی های شماهرگز به نتیجه دلخواه نخواهند رسید اما شما پروهای گستاخ برای نتیجه گرفتن به سبک شیطانی جریان را دارید کش میدهید فکر می کنیدمردم دنیا هم به قدر شما خرو ابله هستند ومی گذارند شما به مقصدشومتان برسید

گزارش یا اعتراض به این نظر


پویندگان March 5, 2015 04:56 PM

اینان مار هفت خطند ۳۵سال هم چیز ملت ایران را به یغما بردن با گول زدن با زور اسلحه تجاوز اگر این ۳۵سال و میلیاردها دلار راصرف انرژی افتابی وبادی بیخطر میکردن الان حتی برق صادر میکردیم هدف ومقصود چیز دیگریست و دنیا این را فهمیده و اخر خط برای این مفسدین است هم چنین در تزد مردم ایران جای برایشان نیست اضافه کردن مسئله حقوق بشر و شهروندی انهدام موشکهای دوربر عدم دخالت در امور دیگر کشورهاقطع اعدام های فله ای وصحرایی و بی دادگاه این خطوط قرمز و رنگین کمان اینهاست نه مردم ایران ودنیا اگر قصد سازش با امریکا ودست دوستی بود بی هم چیزهای مفسد دوزد ۳۵سال پیش میکردید که یک عمر مردم با زجزر زنده نباشند لیسیدن پایین چینی های کومونیست بیدین بد مزه شده حالالیسیدن انجای روس کومونیست بیدین شده خوب وقت خفتگیری از اینان رسیده بامیدازادی وصلح ارامش ایران بزرگ

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش March 5, 2015 07:33 PM

مذاکرات احتمالا به مدت ۷ ماه دیگر تمدیدخواهدشد در واقع تا آخر عمر نظام اسلامی ادامه خواهد یافت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: