آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 16 اسفند ماه 1393 = 07-03 2015

زنان ایران و ورزشگاه؛ وضعیت غیرقابل تحمل است

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، از رژیم ایران خواست تا محدودیت برای بانوان این کشور برای حضور در استادیوم‌های فوتبال را لغو کند.

سپ بلاتر وضعیت کنونی را «غیرقابل تحمل» دانسته و گفته است رژیم ایران باید درهای ورزشگاه‌های کشور را به روی زنان باز کند.

پیشتر در اوایل اسفند ماه، ۱۹۰ نفر از فعالان مدنی و سیاسی ایران در نامه‌ای از فیفا خواسته بودند که در جهت رفع ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه‌های کشور کاری انجام دهند.

در نامه این گروه از فعالان ایرانی، از سب پلاتر رئیس فیفا خواسته شده بود بر اساس ماده ٣ اساسنامه فدراسیون بین‌المللی فوتبال، عضويت فدراسيون فوتبال جمهوری اسلامی را به حالت تعليق در آورد، يا مانند فدراسیون جهانی والیبال، ايران را از ميزبانی مسابقات بين المللی، که زیر نظر فیفا برگزار می‌شود، محروم کند.

به گزارش صدای آمریکا، سپ بلاتر به مناسبت روز ۸ مارچ، روز جهانی زنان، مقاله‌ای در مجله هفتگی فیفا نوشته است و در آن اشاره کرده به پیشرفت فوتبال زنان در عرصه‌های مختلف و سپس در قسمتی از آن، با اشاره به مسئله محدودیت‌ها برای حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه‌های کشور، می‌گوید در سفری که به ایران داشت خواسته‌هایی در این زمینه مطرح شد.



عباس March 7, 2015 09:35 PM

بعد از ۳۶ سال اکنون صدای آقایان درآمده و انگاری تا کنون زبانتان را بریده بودند که چیزی نمی گفتید و اگر یک بار هم اعلام می کردید که ایران را از جامهای جهانی و مسابقات بین اللملی حذف می کنید در همان سالهای اول مجبور می شدند تا اجازه ورود زنان به ورزشگاها را صادر کنند و آقای سپ بلاتر اکنون دیگر معلوم شده که این آخوندها مزدوران همین ۵+۱ هستند و ماموریتشان هم این است که کشور ایران را از هم بپاشند و نابود کنند و شما این را از سیاستمداران خود بپرسید و آنها این را تأیید خواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


گاوپیشانی سباه March 9, 2015 03:14 PM

اینان حتی از عربها هم بدبخترند حجاب ازاد لب دریا ازاد مگر مسلمانی فقط در ایرانه که مثل شاخ گاو شده کارشان ما میخواهیم مثل بقیه دنیا زندگی کنیم ای نفهم ها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: