آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 فروردین ماه 1394 = 23-03 2015

مذاکرات و داعش؛ هشدار اوباما و سیا/واکنش رژیم

رئیس سیا: داعش و رژیم ایران تهدید یکسانی برای آمریکا هستند

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا می گوید: رژیم ایران در جریان مذاکرات اتمی هنوز به مواردی که برای رسیدن به توافق نهایی ضروری است، موافقت نکرده است.

اوباما که به پرسش های هافینگتون پُست پاسخ می داد، گفت: رژیم ایران باید تصمیمات دشواری اتخاذ کند و نتیجه مذاکرات باید طی هفته های آینده معلوم شود.

به گزارش رادیو فرانسه، وزرای امورخارجه آلمان، فرانسه و انگلستان نیز روز گذشته اعلام کرده بودند که رژیم ایران باید طی روزهای آینده تصمیمات سختی را برای رسیدن به توافق اتخاذ نماید.

در همین حال، "پل برنان" رئیس جدید سازمان اطلاعاتی آمریکا، سیا، گفته: آمریکا گزینه های مختلفی برای جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به بمب در اختیار دارد.

وی گفت: حاکمان ایران می دانند که درصورت انتخاب راه رسیدن به بمب باید مخاطرات آنرا پذیرا باشند.


جمهوری اسلامی در مقابل هيچ احدی کوتاه نمی آيد

صداوسیمای رژیم: عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه در واکنش به اظهارات باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا تاکید کرده است که مذاکرات در مرحله حساسی قرار دارد و اظهارات اوباما برای تاثیر گذاشتن بر ما ابراز شده است. این در حالی است که جمهوری اسلامی در مقابل احدی کوتاه نخواهد آمد.


داعش و رژیم ایران تهدید یکسانی برای آمریکا هستند

رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اعلام کرد رژیم ایران و داعش هر دو برای منافع آمریکا تهدید به شمار می روند.

به گزارش عصر ایران جان برنان رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در مصاحبه روز یکشنبه با شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا تاکید کرد حتی در صورت حصول به توافق هسته ای با رژیم ایران، ایالات متحده آمریکا همچنان فشار بر تهران را حفظ خواهد کرد.

این مقام آمریکایی با اعلام حمایت رژیم ایران از تروریسم گفت: موضوع هسته ای مساله ای است که ما امیدواریم آن را متوقف کنیم ، ما همچنان حکومت ایران را حکومتی حامی تروریسم می دانیم و صرف نظر از اینکه توافقی حاصل بشود یا نه به فشار بر رژیم ایران ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم که قادر به بی ثبات سازی کشورهای منطقه نیست."

برنان با اشاره به اینکه آمریکا از اشتباهات گذشته خود در قبال ایران درس های لازم را گرفته است ، افزود:" من فکر می‌کنم ما درباره برخی تحولات در دهه گذشته درس خود را یاد گرفته‌ایم بنابراین اکنون می‌توانیم برنامه و فرصت بهتری داشته باشیم تا آنچه را آنها می‌گویند که می خواهند انجام بدهند یا انجام ندهند، بهتر ارزیابی کنیم."

برنان مدعی شد آمریکا هنوز سلاح هایی در اختیار دارد که این توانایی را دارند که برنامه هسته ای رژیم ایران را هدف قرار داده و آن را از مسیر دست یابی به سلاح هسته ای بازدارند.

سخنان برنان در حالی ایراد شده است که از چهارشنبه هفته جاری آخرین دور از مذاکرات هسته ای در شهر ژنو سوییس به منظور دست یابی به یک توافق پیش از پایان ضرب الاجل پایان ماه مارس (11 فروردین) انجام خواهد شد.





mitra farahani March 23, 2015 06:22 AM

آقای عراقچی خودت را فریب می دهی یا دنیا ومردمانش را همه بخوبی دست شمارا خوانده اند وبه شیوه با پس زدن وبا دست جلو کشیدن شما به خوبی واقف هستند ومیدانند دراین مواقع البته کم کوتاه نمی آئئید اگر لازم بداننید بیشتر از بسیار هم کوتا که کم است هم خودتان وهم ملت ایران را برا ی بیشتر در قدرت ماندن فدا می کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام March 23, 2015 09:06 AM

با درود: ضمن شادباشهای نوروزی شما و همه دوستان در روند این مذاکرات هسته ای بیثمر و کودکانه طرفین همواره ما و تغریبا تمامی دوستان نظرات قابل قبولی ارائه داده ایم اما آنچه که ما در این راستا به آن باورمند بوده و هستیم نتیجه این مذاکرات هرچه که باشد در نظر ما فاقد ارزش قانونی میباشد چراکه رژیم ملایان در نظر مردم ایران و آمریکا، اشغالگر، تروریست و یاغی بوده و هست پس بنابراین هرگونه مذاکره با چنین حکومتهایی معنا ندارد آقای اوباما ابتدا باید به نظرات نمایندگان مردم آمریکا (کنگره) احترام گذاشته نه انکه در ارتباط با همین نشستهای بیفایده و مفرح کذایی اخیر خود و شرکای اروپاییش به همراه نمایدگان آدمکش جمهوری اسلامی به بهانه مذاکرات هسته ای برسر یک میر بنشینند و به حرفهای صدمن یک غاز پردازند و در آخر هم بی نتیجه با هم خداحافظی کنند پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: