آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 6 فروردین ماه 1394 = 26-03 2015

مذاکرات هسته ای؛ پاسخ فرانسوا اولاند به روحانی

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، کاخ الیزه امروز اعلام کرد که فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه به درخواست حسن روحانی با وی تلفنی گفت‌وگو کرده است.

پیش تر گفته شده بود که فرانسه سخت ترین موضع را در مذاکرات هسته ای با رژیم ایران دارد

بنابراین گزارش، رئیس جمهور فرانسه در گفتگوی تلفنی به روحانی گفته است که پاریس خواستار توافقی محکم و پایدار و قابل راستی آزمایی است.

فرانسوا اولاند پس از این گفت‌وگو بار دیگر بر لزوم حصول توافقی که از دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی جلوگیری کند، تأکید کرده است.

کاخ سفید واشنگتن نیز روز گذشته در آستانه از سرگیری مذاکرات هسته ای خواستار تعهدات ملموس از سوی رژیم ایران شده بود.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: ممکن است که به توافق نرسیم، ولی اگر توافقی بدست آید، حتما باید شامل تعهدات ملموس رژیم ایران باشد.

از سوی دیگر یک مقام آمریکایی گفت: مشخص نیست آیا رژیم ایران روز پنج‌شنبه که ظریف و کری دیدار می‌کنند، آماده سازش بر سر برخی نکات مهم مذاکرات هست یا خیر.

وی گفت: اگر 31 مارس فرا برسد و تفاهمی سیاسی حاصل نشود، مجبوریم به ارزیابی وضع موجود بپردازیم و بر اساس آن تصمیم بگیریم.

شبکه تلویزیونی اسکای نیوز نیز گزارش داد: کاخ سفید در صورت شکست مذاکرات، تحریمها علیه رژیم ایران را تشدید می کند.

به گزارش این شبکه، کاخ سفید آمادگی خود را برای همکاری با کنگره برای تشدید تحریمها علیه رژیم ایران در صورت شکست مذاکرات هسته ای اعلام کرد.



پیشگو March 26, 2015 08:55 AM

با پوزش از جامعه سیاسی جهانی ، usa و متحدین در ابتدا این میوه تلخ را از نوفل لوشاتو به ایران تزریق کردنند کاخ سفید هزینه گزافی برای باروراندن تصورات و باور های مذهبی در ایران مصرف کرد حال هوشیار باشید یکی از دانه های تسبیه باورهای مذهبی با نام حسین در کاخ سفید ساکن است خدا به داد نامسلمانان جهان برسد (امین )

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid March 26, 2015 09:33 AM

۳۱ مارس هم میاید و باز هیچ نتیجه حاصل نمیشود این کشور ها غربی خجالت نمیکشند خود را بازیچه دسته آخوند کردند ! یا منافه چرب ایران اجازه نمیدهد مذاکرات تمام شود صحبت فقط بودن یا نبودن ملایان

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسيم March 26, 2015 06:21 PM

بعد إز بمباران صنعا و عدن كه با پشتيباني أقام امام زمان أمريكا انجام شد و اخوندان جرّأت دخالت در ان را ندارند مش قاسم را إز تكريت بيرون كردند و امروز دستور داده شد همه نيرو هاي شيعه كه متعلق به ارتش عراق نيستند و إز طرف اخوندان پشتيباني ميشوند إز تكريت و أطراف بيرون روند يعني همشونو إز ان منطقه بيرون كردند
اين در زماني انجام گرفت كه كري با ظريف مشغول بود و ميگويند اينها قسمتهاءي إز دستورات شيطان بزرگ به زير دستان است
الله او اعلم

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud March 26, 2015 06:48 PM

بنده حقیر پیشنهاد میکنم حاج حسین یک سفره ابولفضل توی کاخ سفید بندازه شاید اینشالله مراادشون براورده شد دعای کمیل هم میگن کار سازه به جان آقا بخصوص در این ایام فاطمیه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: