آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 5 فروردین ماه 1394 = 25-03 2015

سقوط هواپیما؛ دو ایرانی در میان قربانیان+عکس

میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن امروز دو خبرنگار ایرانی که برای پوشش خبری بازی بارسلونا-رئال مادرید و دو بازی دوستانه تیم ملی با شیلی و سوئد راهی اروپا شده بودند روز سه شنبه در حادثه سقوط هواپیمای ایرباس آلمانی که ازبارسلونا عازم دوسلدورف بود، جان خود را از دست دادند. در این حادثه 144 مسافر، 2خلبان و 4خدمه نیز فوت کردند.

مقامات فرانسوی روز چهارشنبه اعلام کردند قربانیان حادثه سقوط هواپیمای ای-320 شرکت هواپیمایی جرمن وینگز از اتباع 15 کشور بوده اند.

لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه در گفتگو با خبرنگاران درباره تابعیت قربانیان این حادثه گفت : اکثر قربانیان از اتباع آلمان و اسپانیا بودند. برخی تابعیت ها نیز تأیید شده است که از آن جمله می توان به آرژانتین، استرالیا، بلژیک، کلمبیا، دانمارک، انگلیس، اسرائیل، ژاپن، مغرب، مکزیک و هلند اشاره کرد.



عباس March 25, 2015 04:21 PM

آیا ما باید از مردن ۲ مزدور جمهوری اسلامی ناراحت بشویم
کدام یک از این مشاغل را به مردم عادی میدهند من که تا بحال ندیدم یا باید بچه آخوند باشی یا باید از فرزندان پاسدارن و بسیجیهای گردن کلفت که شغلی به شما بدهند که نه تنها از حقوق عالی برخوردار است که بلکه سفر به خارج هم در آن وجود دارد و اضافه حقوق برای سفر خارجی
دوستان این هم عاقبت پارتی بازی و خوردن مال مردم گرسنه و سهم کودکانی که در میان زباله ها به دنبال سیر کردن شکم خود هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: