آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 8 فروردین ماه 1394 = 28-03 2015

گفتگوی اوباما با پادشاه عربستان؛ هشدار به پاسداران

به گزارش خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا جمعه شب با پادشاه عربستان تماس گرفت و به وی در مورد حمایت واشنگتن از ریاض در عملیات نظامی علیه شبه نظامیان شیعه یمن اطمینان خاطر داد.

بنابراین گزارش، پادشاه عربستان در این گفتگوی تلفنی از اوباما بخاطر کمک ارتش آمریکا برای نجات دو خلبان سعودی در خلیج عدن تشکر کرد.

همزمان رسانه های عربستان اعلام کردند دو خلبان جنگنده اف 15 این کشور که بر فراز دریای سرخ سقوط کرده بود، نجات یافته اند.

از سوی دیگر سخنگوی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در جمع خبرنگاران گفت: ما خود را متعهد به همکاری با متحدان و هم پیمانان خود در منطقه و در این عملیات دشوار بر ضد حوثی ها (شبه نظامیان شیعه یمن) می دانیم.


هشدار آمریکا به جمهوری اسلامی

سایت آفتاب: شبکه تلویزیونی العربیه ادعا کرد آمریکا به هر کشوری که عربستان را هدف بگیرد حمله خواهد کرد.

به نقل از صفحه شبکه تلویزیونی العربیه در توئیتر، واشنگتن به عربستان سعودی اطمینان داده است با هر کشوری که عربستان را هدف قرار دهد با تمام قوا وارد جنگ خواهد شد.

کاخ سفید پیش تر اعلام کرد از فعالیت های رژیم ایران در یمن نگران است.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این باره گفت: ما از فعالیتهای رژیم ایران برای انتقال سلاح به شبه نظامیان شیعه یمن که به تهدید دولت قانونی و ایجاد بی ثباتی در این کشور منجر شده است، نگرانیم.

جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در پایان ماه فوریه گفته بود حمایت رژیم ایران از حوثی ها بدون هیچ تردیدی در سقوط دولت قانونی یمن نقش داشته است.




حمیدرضا March 28, 2015 12:08 AM

اگه این خبر راست باشه دلیل واغ واغ زدنهای حسن نصرالله سگ خیکی خامنه ای مشخص میشه این سگ نفهم و اون ولی امر حرامزاده مسلمین جهانش مجبورن فقط بشینن و نابود شدن برنامه های کثیف و متوهمانشونو با درد زیاد تماشا کنن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: