آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 فروردین ماه 1394 = 27-03 2015

هشدار شورای حقوق بشر به جمهوری اسلامی

شورای حقوق بشر از جمهوری اسلامی خواست که با گزارشگر ویژه حقوق بشری به طور کامل همکاری کند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد صبح امروز قطعنامه ای تصویب کرد که طی آن ماموریت گزارشگران ویژه حقوق بشری در ایران تمدید شد.

در این قطعنامه که با بیست رای موافق، یازده رای مخالف و شانزده رای ممتنع تصویب شد، شورای حقوق بشر ماموریت گزارشگر ویژه درباره حقوق بشر در ایران را به مدت یکسال دیگر تمدید کرد.

در این قطعنامه از گزارشگر ویژه ی حقوق بشر سازمان ملل متحد درخواست شده است که در جلسه سی و یکم شورای حقوق بشر درباره اجرای ماموریت خود به این شورا گزارش ارائه کند و همچنین در هفتادمین جلسه مجمع عمومی نیز درباره اجرای این ماموریت گزارش ارائه کند.

شورای حقوق بشر از جمهوری اسلامی خواسته است که با گزارشگر ویژه به طور کامل همکاری کند و به او اجازه بدهد که به این کشور سفر کند و همچنین اطلاعات لازم را برای اجرای ماموریت در اختیار وی قرار دهد.

این شورا همچنین از دبیر کل خواسته است که منابع لازم را در اختیار گزارشگر ویژه قرار دهد تا او بتواند ماموریت خود را انجام دهد.

چهار کشور بزرگ غربی فرانسه، آلمان، انگلیس و آمریکا از جمله کشورهایی بودند به این قطعنامه رای مثبت دادند.





استمرار حمایت مجامع جهانی حقوق بشر March 31, 2015 02:03 PM

/بله ضمن سپاس بسیار از زحمات با جدیت اقای احمد شهید در رابطه با حقوق بشر و شهر وندی مسئله اعدام های بی دادگاه و خود رایی و دیگر حقوق حقه پایمال شده مردم ایران از سازمانهای جهانی این درخواست ما مردم ایران از دائمی شدن مسئولیت ایشاندر این سمت تا باز گشاهی در ازادی حقوق بشر همانند دیگر کشور های جهانو اجازه درود اقای احمد شهید به ایران برای بازدید و برسی اوضاع در حال حاضر که تا بحال بخاطر ترس حکومت این امر خیلی مهم میسر نشده امیدواریم کمک های سازمانهای بین المللی جهت اجرایی شدن گفته های اقای احمد شهید باشد چون تنها با فشار مستمر این عوامل به رژیم ایران بتوان مجبور به رعایت حقوق کامل مردم در ایران را شد بامید یاری شما و رهایی زنجیرهای اسارت شود با قدردانی از ایشان و مجامع جهان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: