آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 فروردین ماه 1394 = 29-03 2015

نامه به فرزند عاشورایی یمن/هشدار سی ان ان

سی‌ان‌ان: احتمال جنگ میان رژیم ایران و متحدان عربستان زیاد است

پاسدار محسن رضايی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای به عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن گفت: امروز، جهان اسلام درحال بیداری واقعی است و جبهه مقاومت در یمن، سوریه ،عراق، لبنان ،فلسطین و بحرین در مقابل جبهه تجاوز که اسراییل و عربستان است صف آرایی کرده است.

رضايی نوشت: فرزند عاشورایی یمن! جلسه شرم الشیخ، نمایش سلاطین در مقابل قدرت الهی بود و به زودی درخواهند یافت که 'یدالله فوق ایدیهم'. تردیدی نیست که جبهه مقاومت بر جبهه تجاوز پیروز خواهد شد.

این اظهارات محسن رضايی در حالی بیان می شود که به گفته ناظران، منطقه خاورمیانه شاهد صف آرايی کشورهای عربی در برابر رژیم ایران و گروههای شبه نظامی آشوب طلب است.

شبکه سی ان ان روز شنبه در برنامه ای که به بررسی بحران یمن اختصاص داشت، به نقل از کارشناسان اعلام کرد: احتمال جنگ میان رژیم ایران و متحدان عربستان زیاد است.

این منبع نوشت: یک صف آرايی جدید در منطقه درحال شکل گیری است. در یک طرف همه هم پیمانان کلیدی واشنگتن در خاورمیانه قرار دارند و در طرف دیگر حکومت ایران و گروههای شبه نظامی تحت امر آن.



masoud March 29, 2015 08:43 AM

به قول هموطنان کرد (به ارواح دالگت (مادرت )این تو بمیری از آن تو بمیریها دیگه نیست هم دوست عزیزتان غافلگیر شد حاجی اوباما را میگم هم آقا تا مجبور به سر کشیدن جام زهر نشین دست از سرتون بر نمیدارن هم در مورد اتم هم در منطقه دیگه پارس خوابیده هم جواب نداره باید جل پلاسستون جم کنین قاچ زین بگیرین سواری پیشکش امام راحلتون

گزارش یا اعتراض به این نظر


احمد March 29, 2015 04:33 PM

خاک بر سر اوباما و وزارت خارجشو تیمو و دوروبرییاش که همگی لابیهایه جمهوری اسلامی و مزدوران جدید جمهوری اسلامی در کاخ سفید هستن هرگز هیچ کس باور نمیکرد که یه روزی رئیس جمهوری ایا لات متحده امریکا رسما بشه مزدور و لابی جمهوری اسلامی خاک بر سر اوباما و تیمش که مزدوران خامنه ای در کاخ سفید هستن وقتی دنیا بخصوص کشورهای منطقه میبینن که اوباما بی عرضس و نوکر و مزدور گوش به فرمان خامنه ایس دیگه مجبور میشن خودشون جور امریکارو بکشنو خودشون برا خودشون یه کاری بکنن اینه که دیگه دست بکار شدنو متحد شدن تا دستو پای اختاپوس جمهوری اسلامیو از منطقه قطع کنن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: