آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 فروردین ماه 1394 = 30-03 2015

طبرزدی: قاسم سلیمانی، تروریست یا قهرمان

از فیس بوک نسل سوخته: نوشتار حشمت الله طبرزدی دقیقا افرادی چون مسعود بهنود را هدف گرفته، چرا که این آقای روزنامه نگار که هنوز با اتهامات دخالت در اعدام معاونان رضا قطبی رئیس رادیو تلویزیون حکومت پادشاهی مواجه است، طی سه دهه گذشته هم از جمله کسانی بوده است که در زیر چتر روزنامه نگاری و تحلیلگر مسائل ایران همواره آب به آسیاب نظام ولایت فقیه ریخته و بهمراه دیگر یاران خود چون ابراهیم نبوی و ... جسارت و بلاهت را تا آنجا میرساند که قاتلی چون قاسم سلیمانی را سردار عارف می نامند.
***


یادداشتی از حشمت‌ الله طبرزدی
فعال سیاسی زندانی

قاسم سلیمانی تروریست یا قهرمان

سال‌ها پیش از برخی‌ زندانیان سیاسی اصلاح‌طلب شنیدم، شخصی بنام سلیمانی مدیرکل سازمان زندان‌ها گرایش‌های اصلاح‌طلبی دارد. با خود گفتم، چگونه ممکن است فردی گرایش اصلاح‌طلبی داشته باشد و در عین حال مدیرکل سازمانی باشد که این همه حق‌کشی‌، اقدامات ضد حقوق بشری و فساد در آن صورت می‌‌گیرد! پس از مدتی‌ با نام سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس آشنا شدم. این بار نیز برخی‌ از زندانیان نزدیک به اصلاح‌طلب‌ها با ذوق‌زدگی ابراز می‌‌داشتند، سردار قاسم سلیمانی از نیروهای خط امامی است و به همین دلیل با احمدی‌‌نژادی‌ها و دلواپسین زاویه دارد! چندی گذشت و با روی کار آمدن دولت اعتدالی-اصلاح‌طلبی روحانی، یک سلسله برنامه نمایشی به نام جنبش دانشجویی از سوی انجمن‌های اسلامی، در روز ۱۶ آذر تشکیل شد و در آن‌ها تجلیلی از سردار قاسم سلیمانی نمایش داده شد و شرکت‌کنندگان برای او هورا کشیدند و کف و سوت زدند!

مدت زمانی‌ به درازا نکشید که شنیدم افرادی از اصلاح‌طلب‌ها در برون‌مرز و در رسانه‌های دولت انگلیس از قاسم سلیمانی به عنوان سردار عارف تجلیل کرده‌اند و برخی‌ روزنامه‌نگاران همین جریان در درون مرز، سعی کرده‌اند از این فرزند خلف امام!؟ قهرمان بسازند.

ولی‌ از دیدگاه من، قاسم سلیمانی اگر خط امام است یا اصلاح‌طلب است یا نیست، اما یک جنایت‌کار و یک تروریست‌پرور است. هر دلاری که در منطقه هزینه کرده، هر طرح عملیاتی که تدوین کرده، هر گلوله، موشک، بمب و مین و نارنجکی که از ایران به منطقه برده و استفاده کرده و انسانی‌ ر‌ا کشته و هر نیروی ایرانی‌ که به عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، اسراییل و یمن نفوذ داده و کشته شده یا فردی را کشته، بدون اجازه مردم ایران و غیرقانونی بوده است. جنگ یمن و هر جنگی که در منطقه اتفاق می‌‌افتد، مقصر اصلی‌اش جمهوری اسلامی، شخص خامنه‌ای، سپاه پاسداران، دو جناح اصلاح‌طلب و محافظه‌کار و جنایتکارانی مثل قاسم سلیمانی هستند که برای ترویج اسلام سیاسی و تشکیل امپراطوری شیعی زیر نظر ولی‌ امر یا ولایت مطلقه فقیه، انجام داده‌اند و محکوم است.

ما مردم ایران نیز باید آگاه باشیم که آن‌هایی که به نام منافع ملی‌ و گسترش حوزه‌ی نفوذ ایران از تروریست‌هایی‌ چون قاسم سلیمانی قهرمان ملی‌ می‌‌سازند، در ریختن خون زنان و کودکان و غیرنظامی‌های یمنی، عراقی، سوری، اسراییلی، لبنانی، فلسطینی و بحرینی شریک‌اند و اوف بر این ملی‌‌گرایی!

و نیز باید آگاه باشیم که امروز اسلام سیاسی اعم از سنی یا شیعه و هر نوع اسلام‌گرایی عامل این همه ترور، جنایت و خشونت در ایران و منطقه است و البته اسلام سیاسی غیر از اسلام به عنوان یک دین فردی است که مثل همه عقاید و ادیان محترم است. امروز عامل فلاکت ما ایرانیان، اسلامی سیاسی اعم از اقتدارگرایی‌اش، خط امامی‌اش و حتی به ظاهر دموکرات اما در واقع فاشیستی‌اش است و می‌‌بایست دست به دست هم بدهیم تا از این مصیبت تاریخی نجات پیدا کنیم و برای همیشه با اسلامی سیاسی و هر نوع دین سیاسی خداحافظی کنیم. قاسم سلیمانی تربیت‌شده و پاسدار اسلام سیاسی است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: