آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 فروردین ماه 1394 = 30-03 2015

سرکشیدن جام زهر اتمی یعنی یک فاجعه بزرگ

دیگربان: حسین شریعتمداری٬ نماینده علی خامنه‌ای در موسسه کیهان نسبت به وجود برخی بند‌های توافق‌نامه احتمالی «لوزان» هشدار داد.

شریعتمداری هشدار داده ملزم کردن جمهوری اسلامی به همکاری با آژانس در چارچوب PMD را «دام جدید «و «خطرناکی» می‌داند که پیش پای تیم هسته‌ای ایران پهن شده است.

وی افزوده اگر گزارش‌ها درباره متن توافق‌نامه احتمالی «لوزان» درست باشد٬ این توافق‌نامه با خواسته‌های جمهوری اسلامی فاصله داشته و از «خطوط قرمز» نظام عبور کرده است.

به گفته نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان در متن این توافق‌نامه شش مورد وجود دارد که «خط قرمز» ایران را نادیده گرفته است.

شریعتمداری لغو بخشی از تحریم‌ها و تعلیق شش ماهه آنها٬ باقی ماندن تحریم‌های شورای امنیت٬ دو مرحله‌ای بودن توافق و غیرقابل بازگشت بودن تعهدات ایران را از جمله این موارد نام برده است.

به گفته وی امضای این توافق‌نامه «خطر بزرگی» خواهد بود به این خاطر که ایران باید برای تمدید تعلیق تحریم‌ها دور جدیدی از همکاری با آژانس را در چارچوب «ابعاد احتمالی نظامی» (PMD) آغاز کند.

شریعتمداری افزوده منظور از (PMD) یافتن نشانه‌هایی نیست که حاکی از انحراف برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی از حالت صلح آمیز به فاز نظامی باشد.

آن‌طور که مدیر‌مسئول روزنامه «کیهان» گفته در صورت امضای این توافق‌نامه در چارچوب (PMD)٬ ایران مجوز بازدید بازرسان آژانس از صنایع موشکی را صادر خواهد کرد.

شریعتمداری درباره «تبعات» پذیرش توقف تولید موشک بالستیک گفته در این صورت با یک «فاجعه بزرگ» روبرو خواهیم شد و یکی از اصلیترین پایه‌های اقتدار نظامی را از دست خواهیم داد.



لجن زار March 31, 2015 09:45 AM

بدبخت پیر خرفت که معتادی از قیافه اش معلوم تازه سرش از برف در اورده توافق خود زنی با گلوله به وسط مغز است این همه وقت منهدسها دکترها صرف کردن و شماها در خواب فریب کاری مردم ایران و دنیا بودیدمحکم بستن بامغز بزمین خوردن است بعداز این ززززرشک خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: