آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 فروردین ماه 1394 = 31-03 2015

مذاکرات؛ آمریکا از عملکرد رژیم ایران خسته شده؟

با نزدیک شدن به ضرب الاجل چارچوب توافق هسته ای، تلاشها برای به نتیجه رساندن و کارشکنی در این مذاکرات به طور همزمان شدت گرفته است.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت: ضرب الاجل دست یابی به چارچوب توافق درباره برنامه هسته ای رژیم تهران در نیمه شب سه شنبه به پایان خواهد رسید. با وجود ادامه مذاکرات و دیدارهای بسیار میان تیمهای مذاکره کننده در سوئیس، همچنان شکاف هایی میان مواضع طرف های گفت و گو باقی مانده است.

تیم آمریکایی دوشنبه بعد از ظهر نشان داد که از عملکرد رژیم ایران خسته شده است. ماری هارف سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان اس نیوز گفت که اکنون زمان آن فرا رسیده است ببینیم ایرانی ها می توانند تصمیم گیری کنند.

وی تاکید کرد: همه می دانند کنگره منتظر است در صورتی که نتوانیم توافق کنیم، وارد عمل شود.

عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه رژیم ایران هم در مصاحبه با تلویزیون دولتی گفت امیدوار است تا نیمه شب سه شنبه توافق حاصل شود، اما هنوز شکاف های بسیاری ، به ویژه درباره مسائل تکنیکی باقی مانده است.

وی گفت کارشناسان هسته ای یکی از قدرت های حاضر در مذاکرات مانع تراشی کرده اند و با مطرح کردن این موضوع که ممکن است این ضرب الاجل بدون نتیجه پایان یابد، ادامه مذاکرات را به خطر انداخته اند.




40یا 50سال April 1, 2015 04:02 PM

اقای اوباما اگر ۵۰سال در حوزه فشاری قم میرفتی دست این افعی هفتاد سراخوندی می یافتی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: