آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 12 فروردین ماه 1394 = 01-04 2015

وضعیت وخیم کارگر زندانى در زندان رجایى شهر

دانشجونیوز: علی‌رغم مصدومیت بهنام ابراهیم زاده از ناحیه گردن و وضعیت وخیم جسمانی این کارگر زندانی، مقامات زندان رجایی شهر از اعزام وی به مراکز درمانی خودداری می‌کنند.

بهنام ابراهیم زاده که پس از ۲۸ روز بازجویی در بند ۲۰۹ زندان اوین، از روز دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، به قرنطینه زندان رجایی شهر منتقل شده، از درد آرتروز گردن رنج می برد اما با بی تفاوتی مقامات زندان و بهداری زندان، حتی از دریافت داروهای مسکن نیز محروم شده است.

یک منبع مطلع درخصوص وضعیت بهنام ابراهیم زاده در قرنطینه زندان رجایی شهر توضیح داد که: «انفرادی‌های بلندمدت و فشارهای جانبی برای این زندانی که پس از وقایع پنج شنبه سیاه در اوین، تا به امروز ادامه داشته، موجب تشدید خون‌ریزی معده، درد شدید ناشی از آرتروز گردن و خون‌ریزی کلیه او شده است.»

وی ادامه داد: «درحالی که مقامات زندان با چشم پوشی از مشکلات بهنام، از اعزام وی به مراکز درمانی خودداری می‌کنند، پزشکان بهداری زندان هم مشکلات جسمانی وی را عادی تلقی کرده و حتی از ارائه داروهای مسکن خودداری می‌کنند.»

این منبع هم‌چنین افزود که: «یکی از پزشکان بهداری زندان، در واکنش به درد از ناحیه گردن، به این زندانی گفته است که درد آرتروز، امری عادی است و تنها باید تحمل کنی!»

هم‌چنین روز شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴، نیما ابراهیم زاده فرزند این زندانی نیز به دلیل پیگیری درمان سرطان خون، برای چندمین بار طی ماه‌های اخیر در بیمارستان محک تهران بستری شده است.

این در حالی است که بهنام ابراهیم زاده طی هفته‌های گذشته و حتی پیش از بستری شدن فرزندش، از حق ملاقات با خانواده محروم بوده است.

بهنام ابراهیم‌زاده که پنجمین سال محکومیت خود را در زندان رجایی شهر می گذراند، در جریان بازداشت اول در تاریخ ۲۲ خرداد ۸۹ طبق رای دادگاه انقلاب، ابتدا به ۲۰ سال زندان محکوم و حکم وی در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال حبس تعزیری تقلیل یافت. او در حین سپری دوران محکومیت، در هفته های اخیر به ۹ سال و نیم زندان دیگر محکوم شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: