آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 13 فروردین ماه 1394 = 02-04 2015

مذاکرات؛ گزینه نظامی آمریکا و واکنش سرکرده سپاهی

وزیر دفاع آمریکا دچار بیماری آلزایمر شده است

ایسنا: سردار حسین دهقان در واکنش به اظهارات اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا مبنی بر اینکه اگر مذاکرات به توافق خوب منجر نشود گزینه نظامی قطعا روی میز باقی خواهد ماند، گفت: اینگونه اظهارات توخالی که همواره از سوی برخی مقام‌های آمریکایی تکرار می‌شود، از موضع انفعال و بی‌ارزش است.

وی افزود: اینگونه اظهارات مقام‌های آمریکایی آن هم در جریان مذاکرات حساس و پیچیده هسته‌ای که جمهوری اسلامی عزم خود را برای رفع اتهام‌های بی‌اساس جزم کرده است، نوعی فضاسازی خودساخته است که به منظور تحت تاثیر قرار دادن فضای منطقی مذاکرات صورت می‌گیرد.

وزیر دفاع تصریح کرد: اظهارات یادشده تاییدی بر نگاه بی‌اعتماد جمهوری اسلامی ایران به آمریکاست و البته هیچ تاثیری بر مواضع مستدل، منطقی و منصفانه جمهوری اسلامی در موضوع هسته‌ای ندارد.

دهقان اظهار کرد: جمهوری اسلامی همواره و در هر شرایطی آماده مقابله با هرگونه تهدید خصمانه از سوی متجاوزین است و پاسخ قاطع خود را در میدان عمل خواهد داد.

وی با بیان اینکه به نظر‌ می‌رسد وزیر دفاع آمریکا دچار بیماری آلزایمر شده است، گفت: اگر اشتون کارتر شکست‌های گذشته و اخیر آمریکا در منطقه و جهان را به خاطر می‌آورد، از بیان اینگونه اظهارات پوچ پرهیز می‌کرد.


اخبار مرتبط:
  • اوباما پرونده اتمی را به جانشین خود خواهد سپرد؟
  • سخنگوی کاخ سفید: مذاکرات بی ‌پایان نخواهد بود
  • نظر مقام اسرائیلی در مورد مذاکرات هسته ای


  • حرف حساب April 2, 2015 05:16 AM

    جناب اقای اوباما و حکومت امریکابه واسطه محل گذاشتن به این رژیم خود ساخته بدون هیچ پشتوانه مردمی خودشان را با نام و نشانی که شما به این تروریست ها داده اید تا به حال زنده ماندن دست بردارید از مطرح کردن اینان با خوداری و ترد انزوا و فشار جهانی در حال ثمررسیدن و نفسهای اخر را میزند اقای اوباما بگذارید این تحریم و فشارها به نتیجه برسد شما فکر حاضر وموقعیت تان رامیکنید ما ملت ایران وجهان فکراینده پر خطر نزدیک را دست بدارید از سازش ایندگان به ریشتان میخندند! ؟؟

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    عباس April 2, 2015 05:21 AM

    دیگر بر همگان روشن شده که این رژیم جمهوری اسلامی را همین آمریکا و انگلیس و فرانسه روی کار آورده اند و شاه را ساقط کردند و یکی از دلایلش هم همین قرارداد نگین است که جمهوری اسلامی را به زانو درآورده اند تا به آن تن دهد
    جمهوری اسلامی از درون پوسیده است و همین روزها مردم ایران آن را ساقط خواهند کرد و برای همین غربی ها سخت و سریع به دنبال قراردادی هستند که شاه آن را امضا نکرد

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    ذرت وپرت همیشگی April 2, 2015 01:11 PM

    مردیتکه قاچاقچی فکر کرده جنگ موش گربه بازی ایران عراق زهی زرشک شتر در خواب بیند دلار نفتی گهی لپ لپخورد گه میلونی

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    mitra farahani April 2, 2015 01:55 PM

    امریکا ومتحدانش همه دروغگو وکذاب اما شما مسلمانان
    راستگوئی که چندین ساله داریدزیرزیرکی همه کار میکنید و دنیارا میچرخانید یک بار وبرای همیشه به مسئولین سازمانهای دروغگو اجازه بازرسی یکی ار سایتهای هسته ای( نه همه را ) از نزدیک با وجود بودن همه اطلاعات چی های خودتان بدهید تا مورد بازرسی قرار بدهند تاسیه روی شود هرکه در او غش باشد ۰

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
    به اشتراک بگذارید: