آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 فروردین ماه 1394 = 09-04 2015

یمن؛ آمریکا رژیم ایران را صراحتا تهدید کرد

سعد حريری، نخست وزیر سابق لبنان و رهبر جریان "المستقبل" نزدیک به غرب گفته: رژیم ايران برای شبيه سازی الگوی حزب الله در يمن تلاش می ‌کند

وزیر خارجه آمریکا نیز هشدار داد: رژیم ایران باید درک کند که ایالات متحده در حالی که منطقه بی ثبات شده است، سکوت اختیار نخواهد کرد.

جان کری در گفتگو با شبکه تلویزیونی پی بی اس گفت: رژیم ایران باید درک کند که آمریکا قصد ندارد در حالی که منطقه بی ثبات شده است و افراد وارد جنگ آشکار در خطوط مرزهای بین المللی در دیگر کشورها شدند، ساکت بماند.

وی گفت: ما برای دوستان و متحدان خود روشن ساخته ایم که همزمان می توانیم دو کار را انجام دهیم. ما این توانایی را داریم که درک کنیم رژیم ایران دارای سلاح هسته ای تهدیدی بزرگتر از حکومتی بدون سلاح است و همزمان ما این توانایی را داریم در برابر دخالتی که نامناسب است یا برخلاف حقوق بین الملل یا برخلاف ثبات و منافع دوستان ما است، بایستیم.

جان کری گفت: آمریکا از متحدانش در خاورمیانه در صورتی که احساس می کنند از سوی رژیم ایران در معرض تهدید قرار دارند، حمایت می کند.


اعزام ناوهای نظامی رژیم ایران به خلیج عدن

برخی منابع خبری در مصر گزارش دادند که کشتی های نظامی رژیم ایران راهی خلیج عدن و تنگه راهبردی "باب المندب" شده اند.

روزنامه "المصری الیوم" با اعلام این خبر نوشته است: قرار است کشتی های نظامی رژیم ایران به مدت سه ماه در آبهای این منطقه مستقر شوند.

این اقدام رژیم ایران در بحبوحه تنش ها بر سر عملیات نظامی با حضور عربستان و مصر در یمن صورت می گیرد. جايی که شبه نظامیان شیعه تحت حمایت سپاه پاسداران تلاش می کنند کنترل تنگه باب المندب را در دریای سرخ به دست بگیرند.


اعزام ناو گروه تهاجمی آمریکا

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که گروه تهاجمی ناو هواپیمابر تئودور روزولت خود را به ناوگان پنجم در خاورمیانه فرستاده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، گروه حمله ناو هواپیمابر تئودور روزولت آمریکا (TRCSG) به ناوگان پنجم در خاورمیانه پیوسته است تا از خطوط دریایی تجاری محافظت و ثبات منطقه‌ای را حفظ کند.

در این بیانیه که روز سه‌شنبه منتشر شد، آمده: حضور TRCSG در منطقه، بخشی از تعهد طولانی مدت به ثبات و جریان آزاد تجارت در منطقه است.

طبق این گزارش، این ناوها قرار است، طیف گسترده‌ای از عملیات‌ها را به همراه شرکای ائتلاف برای ایجاد اعتماد صورت دهند و شرایطی را نیز برای ثبات منطقه به وجود آورد.

بر اساس این گزارش، طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های این ناوها شامل انجام عملیات‌های امنیتی، جنگ هجومی، جنگ ضدزیردریایی و جنگ روی سطح آب را دارد.



mitra farahani April 8, 2015 09:34 PM

فکر می کنم به میمنت ومبارکی همین روزها باید منتظر شرف یابی بردار حاج اقا اوباما برای عرض موارد باقی مانده ودست بوسی درایران اسلامی باشیم بقیه قضایاهم در همان زمان همکاری دو جانبه وسیله دلقک دربار وندارکات چی حل خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بوروکراسی /کاغذ بازیه اداری/ April 9, 2015 09:00 AM

اقای کری در مغزش چه میگذرد نمیدانم ولی باید حتما ریسو و چک کامل توسط خودش شود مثل اینکه دریک کارخانه ماشین سازی که دائما ماشینهای مشکل وخطرداررا بیرون میدهد گروهی که مسئول نصب اجزا آن ماشین هستند احمال کاری ویا اجزا خراب را نصب میکنند در آخر ماشین با نقص و دردسرو خطر برای سر نشین را شده که میبایست هم گروه نصب و هم مهمتر ریئس کارخانه که ازدادن موقعیت خرابکاری به آن گروه را میدهد نیز توبیخ گردد حال آنکه آقای کری با یقین از برخورد با مسئول اصلی این فعایع ومشکل ایران و جهان که تمامش تحت دستور/ خامنه ای/وسپاه که تنها حامیش است و خود را زوری رهبر کرده است طفره میرودآقای کری مسئله اتمی و دخالت در سوریه عراق لبنان فلسطین یمن بحرین ونزوئلا آرژاتین و تمام به امرخامنه ای و اجرایش توسط سپاه با ورود باسم سفیر مسافروهزارنام جعلیست زودچک کنید! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: