آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 فروردین ماه 1394 = 16-04 2015

ورود زنان به ورزشگاه‌ها: نابودی جامعه اسلامی

دیگربان: منصور ارضی یکی از مداحان تهران با انتقاد از برخی تلاش‌ها برای صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه‌ها گفته عده‌ای در ایران می‌خواهند جامعه اسلامی را با «فساد» از بین ببرند.

آقای ارضی بی‌آنکه نامی از مقام‌های دولت یازدهم ببرد گفته عده‌ای در داخل «شلوغ‌کاری» می‌کنند و به گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا بتوانند جامعه اسلامی را با «فساد» از بین ببرند.

وی افزوده این افراد وزیر، وکیل و معاون هستند و همه کار‌ها‌‌ را رها کرده و فقط برنامه ریزی می‌کنند که چگونه زن‌ها را به ورزشگاه‌ها بیاورند.

ارضی اظهار کرده معلوم نیست دولت یازدهم با این طرح به کجا می‌رود و نیرو‌های مذهبی نگران هستند که دین جوانان ایران با چنین طرح‌هایی «ضربه» بخورند.

این مداح گفته هرکس اساس فساد را بگذارد به نامش تا قیامت نوشته می‌شود و برنامه‌ها ریزی‌های داخلی برای «ضربه» زدن به جامعه اسلامی اقدامی «خطرناک» است.

روز گذشته نیز روزنامه «جمهوری اسلامی» با انتشار گزارشی به شدت از طرح ورود زنان به ورزشگاه‌ها انتقاد کرده و نوشته بود دولت یازدهم نباید راه دولت محمود احمدی‌نژاد را برود.



nader April 16, 2015 11:10 AM

رفتن خانمها به استادیوم ورزشی زیره پا گذاشتن اسلام و یا ترویج فساد نیست بلکه قبول کردن برابری قوانین زن و مرد است که در اسلام شما از ان به عنوانه فساد تعبیر میشود من به اسلام شما هیچ اعتقادی ندارم ،اما مداحانی که خود را سگ امام نقی ،تقی رضا … مینامند و در مداحی میگویند منم سگ امام سامرا … خونی که در رگ جاری ،خونه امام هادیه بداند خون هیچ انسانی در بدن یه سگ جاری نیست و جواب ما را بدهند که چطور خون یه امام در بدن یه مداح جاری شده و این مداح خود را سگ امام نقی میداند شماها هاستین که ارزشهای انسانی را به خاطره یه لقمه نان زیره پا میگذارید نه خانمها که میخوان به استادیوم برن خداوند یکتا شفایتان بدهد مرگ بر طالبان در تهران ،در کابل در بغداد ،مرگ بر تفکره داعشی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: