آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 فروردین ماه 1394 = 16-04 2015

حمله مفسران رسانه های عرب به اوبامای شیعه!

مفسران رسانه های عرب ادعا کردند رئیس جمهور آمریکا به این دلیل حامی جمهوری اسلامی است که پدرش یک شیعه بود.

به نوشته پایگاه اینترنتی "آلگماینر"، یک نویسنده سوری در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی "حوار" که از لندن پخش می شود گفت: باراک حسین اوباما فرزند یک پدر کنیایی شیعه مذهب است. خاطرات کودکی فردی که کاخ سفید را اداره می کند، خاطرات شیعی هستند که بر موضع وی برای اتخاذ سیاست خارجی به طرفداری از رژیم ایران تاثیر گذار است و به این دلیل است که اوباما بسیار اشتیاق دارد، جمهوری اسلامی به صورت یک پیروز ظاهر شود و کشورهای سنی خلیج فارس، نفوذ خود را در منطقه از دست بدهند.

این نویسنده سوری ادعا کرد اظهاراتش در خصوص شجره نامه شیعی اوباما بر اساس واقعیات است و خاطر نشان کرد: اوباما بیشتر کودکی خود را در مومباسای کنیا سپری کرد. من از این منطقه بازدید کردم و می توانم به شما بگویم که این منطقه عمدتا شیعه نشین است.

یک تحلیلگر دیگر مقیم لندن نیز در گفتگو با شبکه تلویزیونی "فور الشباب تی وی" عربستان گفت: باراک حسین اوباما فرزند یک پدر شیعه است و همین موضوع باعث شده است برخی افراد وی را لابی رژیم ایران در آمریکا بدانند.

از زمانی که اوباما سناتور "ایلی نوی" بود و قصد خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد، گمانه زنی هایی در مورد عقاید دینی وی بر اساس نام او "حسین"، مطرح بوده است.



mitra farahani April 16, 2015 09:39 PM

ما دراین زمینه بارها نوشتیم چون سکه بعضی ها بعلت کج فهمی دیر می افتد تازه حالا بفرکرشان رسیده که در دین حاج اقا کاوش بعمل آورند محض خنده این حاج اقا چند ماهی بیشتر درخدمتتان نخواهد بود یک فکر دیگه ای برای لابی جدید بکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: