آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 28 فروردین ماه 1394 = 17-04 2015

ممنوعیت کنسرت شجریان در ایران، برویم ترکیه!

وب‌سایت رسمی استاد محمدرضا شجریان با انتشار یک نظرسنجی که در شبکه‌های اجتماعی انعکاس داشته، آورده است: «گروه برگزاری کنسرت‌های استاد شجریان در نظر دارد کنسرتی در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار نماید.

سایت آفتاب: پس از آنکه سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم رسماً مهر تأییدی بر ممنوعیت برگزاری کنسرت‌های محمدرضا شجریان زد، وب‌سایت رسمی این استاد موسیقی سنتی کشورمان، ‌نظرسنجی در خصوص برگزاری کنسرت منتشر کرد؛ نظرسنجی که ‌به نوعی تلویحاً حکم بلیت‌فروشی را دارد و با توجه به جزئیاتش، مقدمه برگزاری کنسرت‌های شجریان برای ایرانی‌ها در کشور همسایه است و به نوعی مقدمه انتقال زمینه اجراهای زنده او در ایران برای ایرانی‌ها به نقطه‌ای نزدیک ایران است.

در همین راستا، وب‌سایت رسمی استاد محمدرضا شجریان با انتشار یک نظرسنجی که در شبکه‌های اجتماعی انعکاس داشته، آورده است: «گروه برگزاری کنسرت‌های استاد شجریان در نظر دارد کنسرتی در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار نماید. به همین منظور، نظرسنجی جهت راحتی بیشتر عزیزانی که مایل به شرکت در این برنامه هستند صورت می‌گیرد. ما را در این امر یاری بفرمایید. در صورت هماهنگ شدن برنامه در کشور ترکیه با شما تماس خواهیم گرفت تا بلیت خود را تهیه فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت در این نظرسنجی دلیل بر رزرو بلیت نمی‌باشد‌».



عباس April 16, 2015 10:46 PM

ایده بسیار خوبیست ولی بدبختانه باید هر کسی با این مشکلات مالی که رژیم برای مردم دست پا کرده باید هر نفر بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان خرج کند تا شاهد اجرای زنده استاد باشد ولی به نظر من بهترین ایده این است که ما رژیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم تا کنسرت استاد شجریان در تهران و همه دیگر شهرهای ایران بصورت آزادانه اجرا شود
برای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی هم کافیست که به خیابانها بریزیم و روز و شب در خیابان بمانیم و تا سقوط جمهوری اسلامی با مزدوران نظام بجنگیم و به خانه بر نگردیم و من فکر نمی کنم که بیشتر از ۱۰ تا ۲۰ روز زمان ببرد ولی اگر به خانه برگردیم کنترل را از دست میدهیم و شکست می خوریم و در سال ۸۸ هم درست در زمان سقوط نظام به خانه بازگشتیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: