آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 فروردین ماه 1394 = 18-04 2015

دست و پا زدن رژیم تهران در باتلاق هسته ای

وزیر خارجه جمهوری اسلامی در مصاحبه‌ای با شبکه یورونیوز به غرب اعلام کرد میان همکاری و تقابل یکی را انتخاب کند.

به گزارش تسنیم، محمد جواد ظریف که در پرتغال بسر می برد، در مصاحبه‌ای با شبکه‌ یورونیوز در لیسبون اعلام کرد جمهوری اسلامی آماده بازگشت به غنی‌سازی بدون هیچ محدودیتی است، مگر آنکه غرب در مسیر همکاری و به نتیجه رساندن توافق و لغو تمام تحریم‌ها حرکت کند.

وی با هشدار درباره لغو تدریجی تحریم‌ها توسط اتحادیه اروپا، سازمان ملل و آمریکا گفت: ما می‌توانیم مسیر مواجهه و یا همکاری را پیش روی خود داشته باشیم. نمی‌توان اندکی از هر دو مسیر را داشت.


هم پياز را می‌خوريم و هم چوب را!

صداو سیمای رژیم: یک کارشناس سیاسی گفت: هدف نهایی جمهوری اسلامی لغو تحریم هاست و به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر تحریم ها برداشته نشود پس برای چه مذاکره می کنیم؟

فواد ایزدی گفت : مشکلی که وجود دارد این است که آمریکايی ها ادعا می کنند که اولاً تحریمها را نمی خواهند بردارند و فقط می‌خواهند تحریم‌های هسته ای را بردارند و بعد آن را هم می خواهند به زمانی که جمهوری اسلامی همه تعهداتش را اجرا و آژانس تأیید کرد موکول کنند.

وی افزود : آن موقع هم بحث این است که می خواهند تعلیق کنند یا لغو که در این باره هم شک و شبهه وجود دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لغو یکباره تحریم ها از روز نخست توافق گفت: طرف مقابل نباید با موضوع تحریم ها بازی کند زیرا بازی کردن طرف مقابل با این موضوع یعنی در عمل، آن نفسی که ما باید بکشیم، اتفاق نخواهد افتاد.

ایزدی افزود: در شرایط کنونی تحریم در حال خوردن پیاز هستیم اما اگر روشی که آمریکایی ها در پیش گرفته اند موفق شوند هم پیاز و هم چوب را با هم خواهیم خورد؛ همین پیاز را بخوریم کافی است لازم نیست چوب را هم بخوریم از این نظر ، سخنان مقام معظم رهبری اهمیت دارد.



پیشگو April 18, 2015 10:32 AM

حکومت زبان نفهمان حکومت اسلامی در جهان است از جمهوری اسلامی ایران آیت دولا خمینی هندی زاده آغاز شد و طالبان را حامله شد سپس در نیجریه تخم حرام دیگری را بارور شد به نام بکو حرام سپس داعش را که از شیطان بود به وجود آورد، حال امریکا میخواهد با این شیطان کثیف عهد کند
که شیطان ،شیطان نباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: