آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 فروردین ماه 1394 = 19-04 2015

فیلم؛ بازرسی از تأسیسات نظامی: پاسخ با سُرب داغ

صداوسیمای رژیم: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اجازه نمی دهیم و نمی گذاریم از پادگان های نظامی بازرسی صورت گیرد چرا که همه رازهای دفاعی ما در این مکان هاست.

سردار حسین سلامی در ادامه برنامه نگاه یک شنبه شب درخصوص بحث اجازه بازرسی غرب از اماکن نظامی که در فکت شیت آمریکایی بیانیه لوزان آمده است گفت: اهمیت این موضوع آنقدر بالاست که ما حتی اجازه تفکر در خصوص بازرسی از عادی ترین اماکن نظامی را به کسی نمی دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر طرف مقابل دراین خصوص حرف بزند باید با سُرب داغ جوابش را داد.

وی افزود: مفروضات ما برای ساخت یک قدرت دفاعی، برای جنگ در برابر یک قدرت بزرگ است. اگر توانایی برخورد با آمریکا در مقیاس وسیع را نداشتیم، این قدر با اطمینان در این خصوص صحبت نمی کردیم.

گفتنی است جواد ظريف، وزیر خارجه جمهوری اسلامی سال گذشته در مورد رجزخوانی های توخالی پاسداران گفته بود: غربی‌ها از چهار تا تانک و موشک ما نمی‌ترسند،...فکر کرده‌ايد آمريکا که با يک بمبش می‌تواند تمام سيستم‌های نظامی ما را از کار بيندازد، از سيستم نظامی ما می‌ترسد؟





www.youtube.com/watch?v=5evhEW38E4M

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پیشگو April 19, 2015 01:51 PM

احمق فکر میکنه تیله بازی است سرب داغ حیوان ،اینها به فرکانس ،لیزر ، مسلح هستند اینها میتوانند به ضبط تصویر ماهواره تا یک ماه قبل جابه جایی شما را ببینند روسها تنها میگذارند شما را روسها در خیانت اولین هستند شما با
ارتش عراق که از بیخ بی نظام بود بدون تجهیزات ۸ سال زور زدید آخرش هم جام زهررا خمینی بلعید سپاه اسلام بگیر بخواب به که مرگت نزدیک است

گزارش یا اعتراض به این نظر


نقلعلی April 19, 2015 06:20 PM

از قدیم گفتن : سگ در خونه صاحبش شیره ! حالا این یارو فکر میکنه با این هارت و پورت ها کسی بهش اهمیت میده اما اولین صدای گلوله که در بیاد این آقا یا تو جزیره سنت میشل قایم شده یا مثل صدام از سوراخ موش بیرون میکشند بیرون

گزارش یا اعتراض به این نظر


برادران قاچاقچی April 20, 2015 08:45 AM

مردیکه قولمبه در پتیه قاچاقچی دزد بالاترت اون گنده گوزما امضا کرده درب توالت شعرورت را ببنید برات بهتره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: