آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 فروردین ماه 1394 = 20-04 2015

توافق لوزان در کنگره رد می ‌شود/واکنش رژیم (فیلم)

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: لایحه کورکر ـ منندز که به اتفاق آرا با 19 رأی موافق و بدون رأی مخالف در کمیته روابط خارجی سنا به تصویب رسید، در حال حاضر دارای آرای کافی یعنی بیش از دو سوم آرا در مجلس سنا است.

این منبع افزود: به این ترتیب این لایحه غیرقابل وتو می شود. لایحه کورکر - منندز به کنگره آمریکا اختیار بررسی نهایی توافق هسته ای دولت اوباما و رژیم ایران را می ‌دهد.

در همین حال یک سناتور ارشد آمریکایی گفت: توافقی که رئیس جمهوری این کشور تصمیم دارد با رژیم ایران دست یابد، در کنگره رای تایید نمی ‌گیرد.

به گزارش «هیل» پایگاه خبری کنگره آمریکا، «لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه گفت: فکر نمی کنم بختی وجود داشته باشد که این چارچوب پس از بررسی کنگره بتواند رای بیاورد.

وی تاکید کرد توافق بالقوه دولت اوباما فاقد پادمان های لازم برای مانع شدن از دستیابی رژیم ایران به سلاح های هسته ای است و به همین دلیل در بررسی کنگره رای نخواهد آورد.

این سناتور ارشد آمریکايی خاطر نشان کرد این توافق نیازمند آن است که بازرسی های هسته ای در هر زمان و هر مکان صورت بگیرد و محدودیت های بیشتری در مورد رآکتورهای هسته ای رژیم ایران به اجرا در آید. در پایان نیز تا زمانی که رفتار رژیم ایران تغییر نکند ، نمی توان تحریمها را لغو کرد.


واکنش رئیس مجلس شورای اسلامی (فیلم زیر)

علی لاریجانی گفته: تحلیل های مختلفی درباره اقدام پارلمان آمریکا در تصویب قانونی برای رؤیت توافق هسته ای وجود دارد. بعضی آن را دال بر ناتوانی رئیس‌جمهور آمریکا و برخی آن را حکایت گر نوعی فریبکاری جدید و بعضی آن را مسیری برای به هم زدن زمینهای توافق دانسته‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مذاکره کنندگان ما باید با توجه بیشتر، صحنه مذاکرات را مدیریت و برای هر شرایطی سناریوهای بی‌بدیلی را مدنظر قرار دهد. جمهوری اسلامی تا نتیجه تصمیم طرف مقابل قطعی نگردد، اقدامی نخواهد کرد.




www.youtube.com/watch?v=6n-UGwNRI9E

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پیشگو April 20, 2015 05:51 AM

لاری جانی های جنایات کار به سزای عملشان میرسند
مردیکه اجنبی سرحدی غیر ایرانی وطن فروش قاتل به زودی تو و برادران جنایات کارت به سزای جنایات خود خواهید رسید اکنون التماسهای شما را میشنوم زمان دارد تنگ میشود بد جوری ظریف شما را فروخت در انتظار
باش ملت را داری قتل عا م میکنی کافیست یک ثانیه در دست مادران فرزند باخته باشی خواهی فهمید که هیچ یک از پدرانت کمکی به تو نخواهد کد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کلاف سر در گم / یا /حزیون گویی April 20, 2015 08:35 AM

اینانکه به گفته خودشان از تریبون های بارها به شکست ورفتن نظامشان درحد سقوط شده فکر کردن غرب و امریکا مثل ملت ساده ما با یک رای کیری سرتاپا دورغین سال۵۷وکم کم گرفتن پول قدرت سرمایه های کشور برای اهداف شومشان وفکر کردن با یک امضای الکی وماست مالی شبیه رای گیری سال۵۷ همه چیز تمام ودوباره همان آش وکاسه را در ایران و دنیا شروع کنند که زهی خیال باطل مهتر ازهرچیزی سنای امریکا یک رای گیری عمومی در شبکه انترنت ازمردم ایران درباره تغییر این رژیم آزمایشی بکند تا به عمق بی اساس بودن رژیم در ایران پی خواهید برد مگر نمی بینیم تا به بمبست میخوردن حرف از غنی سازی بالا اورانیم نه برای ترس شمامیکنند با اینان چه توافق بکنید یا نه این رژیم کار و هدفش عوض نمیشود فقط بازی موش گربه بر سرشما مثل ملت ایران را تا راه یابی به صلاح هسته ای دوربرد برای آدم کشی بیشتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


masood April 20, 2015 09:05 AM

ایران اسلامی : بعداز توافق کامل هسته ای // وحشی تر و گستاخ تر و ها رتر خواهد شد و کل منطقه را نا امن و بدتر خواهد کرد // ایران اسلامی جز جنگ چیزی نمی فهمد

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid April 20, 2015 09:14 AM

جالبه آمریکایها خیلی به حکومت ملایان شبیه هستند مجلس و کنگره عملکرد یکسانی دارند چرا این ۳۶ ساله انقدر به هم ناسزا گفتند خوب زودتر ابراز عشق میکردند و مردم ایران هم چشم به کمک آمریکا نمی بستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش April 20, 2015 10:07 AM

امید آنکه تسلیم نامه اتمی رژیم در کنگره آمریکا باطل شود چون بر داشتن تحریمها بدون تغییر رفتار و ماهیت این رژیم وحشی فاجعه ای برای ملت ایران و ملتهای منطقه خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: