آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 فروردین ماه 1394 = 20-04 2015

سود کثیف 4000 میلیاردی صراف نیم روزه (آقا)

تهران - ایرنا - یک نماینده مجلس از سود چهار هزار میلیارد ریالی یک صراف متصل به رانت ارزی در روزهایی خبر داد که «صبح ها دلارها را می گرفتند و سودهای چند هزار میلیاردی را صاحب می شدند».

موید حسینی صدر نماینده خوی در مجلس در این زمینه گفته است: اصلا وقتی در رسانه می گویم یعنی ابایی از مطرح شدن آن ندارم. قبلا هم اینها را با مصداق در مجلس گفته ام.

وی افزوده است: این خطر جدی است. این خطر می رود کار را به جایی برساند که سرمایه داران برای مجلس و دولت مسوول و وکیل و وزیر بگذارند. اتفاقا یکی از این مواردی که من گفتم در دولت قبل به فاصله نصف روز مجوز صرافی گرفته و ظرف مدت کوتاهی در حدود چهار، پنج ماه در همان دوره نوسانات ارزی ٣٠٠- ٤٠٠ میلیارد تومان سود کرده است.

حسینی صدر در مصاحبه با روزنامه اعتماد افزوده است: اینها صبح ها ارز را می گرفتند و تا عصر آن را تمام می کردند. الان ما بابک زنجانی را گرفتیم و می گوییم مبارزه با فساد است، اما کسی نپرسیده که چرا تا آن موقع دستگاه های نظارتی ما او را ردیابی نکرده بودند و گذاشتند خوب که کارش را انجام داد و پول مملکت را خورد، او را گرفتند.

حسینی صدر افزود: بدتر اینکه امثال بابک زنجانی و نوچه های او الان دارند آزاد می گردند و هنوز هم کاسبی های فاسد خود را دارند.



ira April 20, 2015 04:13 PM

ایران و ایرانی خراب کردند خود و جهان را

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: