آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 فروردین ماه 1394 = 20-04 2015

واکنش شدیداللحن پاسداران به اظهارات اخیر رفسنجانی

مشاور فرهنگی سرکرده سپاه پاسداران در اظهاراتی شدیداللحن به رفسنجانی به خاطر معرفی کردن جمهوری اسلامی به عنوان نظامی سرکوب‌گر حمله کرده است.

به گزارش دیگربان، پاسدار صفارهرندی٬ بی‌آنکه نامی از رفسنجانی ببرد گفته کسی که جمهوری اسلامی را «رژیمی سرکوب‌گر» معرفی می‌کند٬ سخنان «ضد انقلاب» را تائید و تکرار کرده است.

رفسنجانی هفته گذشته در یک سخنرانی به صراحت از سرکوب‌‌ها و زندانی کردن منتقدان در جمهوری اسلامی انتقاد کرده که این سخنان با خشم محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.

مهم‌ترین گزاره‌های سخنرانی صفارهرندی:

● برخی {هاشمی رفسنجانی} از متقدمین انقلاب و این حرکت الهی بودند اما اکنون زمانی که لب به سخن می‌گشایند چیزهایی را می‌گویند که ضدانقلاب و دشمنان کشور خوابش را هم نمی‌دیدند که از زبان مؤسسان نظام جمهوری اسلامی چنین سخنانی را بشنوند.

● تعابیری همانند رژیم سرکوب‌گر و رژیمی که مردم‌ها را به زندان‌ها می‌اندازد و حقوق مردم را ضایع می‌کند در طول تاریخ انقلاب از سلطنت طلبان و ضد انقلاب‌ها شنیده شده است اما اکنون از بزرگان نظام {هاشمی} چنین تعابیری شنیده می‌شود که سبب برپایی جشن از سوی دشمنان می‌شود.

● گاهی نزدیکان بزرگان نظام به گونه‌ای بر علیه کشور موضع می‌گیرند که اگر کسی آن‌ها را نشناسد تصور می‌کند که این مواضع از سوی عناصر ضد انقلاب مطرح شده است.

● فرزند {مهدی هاشمی} مقام مسئولی {اکبر هاشمی} به دشمنان نظام گفته که اگر می‌خواهید کار‌هایتان تأثیر گذار باشد، تحریم‌ها را تشدید کنید تا نظام را به زانو در بیاورید.

● اخیرا در محفلی سخنانی {از سوی هاشمی رفسنجانی} درباره حضرت امام بیان شده است که جای بسیار تاسف و نگرانی دارد؛ اگر یک آدم بی‌سروپا و غیر مرتبط با نظام چنین سخنانی بگوید می‌دانیم که از روی کینه آن‌ها است اما اگر این سخن از سوی کسی که به مراکز رسمی نظام منتسب است منتشر شود جای نگرانی دارد و نمی‌توان بی‌تفاوت از آن عبور کرد.

● کسانی به عنوان سخنگوی نظام در صحنه‌های حاضر می‌شوند که اعتقادی به چهارچوب‌های انقلاب ندارند.

● افرادی جایگاه‌هایی را اشغال کردند که به اصالت آن اعتقاد ندارند، کسانی هستند که متصدی امر حکومت دینی شدند اما به حاکمیت دین اعتقادی ندارند.



mitra farahani April 20, 2015 04:24 PM

سردار چگونه ولی نعمتی که شمارا دراستین خود ورزی زانوهایش بزرگ کرده ودرس هفت خط بودن را به شما آموخته فراموش کرده ایده این حرفها برای خوش باوران بعداز رفتن شما میزند تاخودرا مبرا کنداز همه آنچه تاکنون کرده بیچاره نمیداند اگر حافظه مردم کوتاه است وفراموش میکنند حافظه تاریخ بسیار قوی تر از آن است که درتصور بگنجد بچه های آینده پاسخ شمارا آنچنان میدهند که لایق تان باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو April 20, 2015 08:46 PM

نه اکبری اینجوری نمیشه باید یک سوژه مردم پسند باشد مثل سینما رکس
فراموش نکن مردم دیگه با شما نیستند تنها راه نجات برای تو این است
از نیروهایت داخل مردم از مردم حمایت کنی نترس مردم بیشمارند و حکومت اندک است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: