آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 فروردین ماه 1394 = 20-04 2015

بازرسی از تاسیسات؛ واکنش آمریکا به تهدید با سرب داغ

سایت تابناک: وزیر انرژی آمریکا در اظهاراتی مدعی دسترسی بدون محدودیت بازرسان آژانس به همه سایت‌های جمهوری اسلامی در راستای دستیابی به توافق هسته‌ای شد.

ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا و از اعضای تیم مذاکره‌کننده آمریکا در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بلومبرگ اظهار کرد: ما انتظار داریم که پس از توافق بتوانیم در هر زمان به هر مکانی در ایران دسترسی داشته باشیم.

او ادامه داد: این بازرسی‌ها بخشی از روند مشخص با بازه زمانی معلوم برای دستیابی به همه سایت‌هایی است که احتمال انجام فعالیت‌های هسته‌ای و مشکوک در آن‌ها وجود دارد.

بنا بر این گزارش، دسترسی به همه سایت‌های جمهوری اسلامی مثل برخی از سایت‌های نظامی با توجه به اظهارات خامنه ای مبنی بر ممنوعیت دسترسی غرب به سایت‌های نظامی، یکی از موانع پیش روی دو طرف برای دستیابی به یک توافق جامع هسته‌ای است.

ارنست مونیز هم چنین در واکنش به اظهارات حسین سلامی قائم مقام فرمانده کل سپاه پاسداران در مورد اینکه غرب حتی در رویایش نیز نمی‌تواند به معمولی‌ترین تاسیسات نظامی ما دسترسی داشته باشد و پاسخ آن با سرب داغ است، گفت: باید امکان دسترسی به آن سایت‌ها نیز برای بازرسان آژانس وجود داشته باشد.



masoud April 20, 2015 08:29 PM

فرمایشات آقای سلامی را بهش میگن پارس خوابیده آقاتون که دم از نرمش قهرمانانه میزنه یعنی خوردن جام ن به تمام معنا

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام April 20, 2015 11:44 PM

در اين ميان چند دقيقه قبل سي ان ان (واقعا) در گزارشي مربوط به ورود ناو امريكایي به باب المندب نقشه اي را نشان داد كه در ان اسم جعلي خليج عربي بروشني ديده ميشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: