آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 اردیبهشت ماه 1394 = 22-04 2015

خودسوزی دومین دستفروش و درگیری شدید در تهران

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران: معاون امور شهری منطقه ۶ شهرداری تهران اعلام کرد: اکیپ معبربانان شهرداری منطقه ۶ از سوی شماری از دست فروشان شناخته شده میدان هفت تیر، با سلاح های سرد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.

افشین خدامی در تشریح حادثه رخ داده، اظهار داشت: این حادثه در پیاده راه شرقی میدان، زمانی که اکیپ معربانان به منظور ساماندهی محل تردد شهروندان اقدام به برخورد با بساط دست فروشان کردند، رخ داده است.

معاون امور شهری منطقه ۶ شهرداری تهران درپی بروز حادثه در میدان هفت تیر اعلام کرد: ساعت ۱۹ عصر روز سه شنبه، اکیپ معبربانان شهرداری منطقه ۶ از سوی شماری از دست فروشان شناخته شده میدان هفت تیر، با سلاح های سرد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.

به گفته وی، شماری از دست فروشان شناخته شده این منطقه، با اطلاع از حضور معبربانان در میدان هفت تیر، با سلاح‌های سرد به ماموران شهرداری حمله ور می‌شوند که در پی این حادثه دو تن از ماموران به شدت زخمی و به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.


خودسوزی یک دستفروش دیگر اینبار در تبریز

براساس گزارشها، دستفروش تبریزی که روز 30 فروردین در اعتراض به بدرفتاری ماموران شهرداری خود را به آتش کشیده بود، جان باخت.

این دستفروش محروم "حمید فرخی دیزج ملک" نام داشت و 45ساله و دارای 2 فرزند بود.

خبر خودسوزی این دستفروش تبریزی بسیاری از همشهریانش را متاثر کرد. آنها در سایتهای اجتماعی نوشتند: حمید هم یک یونس عساکره بود. ما همه یونس و حمید هستیم.

یونس عساکره جوان دستفروش خرمشهری بود که در اعتراض به اذیت و آزار ماموران شهرداری ماه گذشته خود را به آتش کشید و چند روز بعد در بیمارستان درگذشت.



پیشگو April 22, 2015 09:20 PM

مردم آماده باشیم تا حکومت همه جا را سیم خار دار نکشیده همانند مجلس هم صدا شویم و نسلشان را به جدشان بدوزیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: