آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 اردیبهشت ماه 1394 = 23-04 2015

چماقداران "آقا"، یادگار امام را هم تهدید کردند

به گزارش سحام نیوز، انصار حزب الله استان گلستان در بیانیه ای «هشدار» داده که در صورت سخنرانی حجت اسلام «سیدحسن خمینی» در مراسم «یادبود قربانیان سقوط هواپیمای یاک ۴۰»، حادثه‌ای مانند حادثه شیراز (حمله به مطهری) را تکرار خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: طبق شنیده‌ها گویا قرار است برای یادواره مرحومان حادثه سقوط هواپیمای یاک ۴۰ که درآن تعدادی از نمایندگان استان گلستان رحلت کردند، حجت الاسلام ناطق نوری یا سید حسن خمینی سخنرانی نمایند. به همین خاطر به شورای شهر گرگان و شهردار مرکز استان و بانیان این مراسم هشدار می دهیم که مبادا کاری کنند مجلسی درنظام جمهوری اسلامی مهیا شود تا مثل سال گذشته علی مطهری بیاید و بگوید که رهبری هم قابل نقد است و می توان ولایت فقیه را هم نقد کرد. انصار حزب الله گلستان تا روز یادواره تمامی حرکات را رصد می‌کند و به بانیان مراسم هشدار می دهد که فضایی را فراهم نکنند تا حوادثی چون شیراز بوجود بیاید.

این تهدید درحالی صورت گرفته است که مشخص نیست مسئولان انتظامی و امنیتی در جمهوری اسلامی به چه وظایفی اشتغال دارند؛ به طوری‌که یک گروه چماق‌دار و مسلح به خود اجازه می‌دهد چنین بی محابا و هتاکانه مقامات رسمی و شخصیت‌های برجسته نظام و یادگار مکرم امام خمینی(ره) را مورد تهدید قرار دهد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: