آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 اردیبهشت ماه 1394 = 23-04 2015

مانور وحشت برای مزدوران بسیجی در تهران

در بحبوحه بحرانهای بین المللی و داخلی، جمهوری اسلامی به منظور مقابله با اعتراضات مردمی یک مانور وحشت برای مزدوران بسیجی برگزار می کند.

خبرگزاری فارس: رزمایش بزرگ 12هزار نفری بسیج از ساعتی قبل با حضور سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان و مسئولان نظامی و امنیتی در 5 محور اصلی عملیاتی در تهران آغاز شد.

این رزمایش که 52 گردان واکنش سریع بیت‌المقدس سپاه تهران بزرگ حضور دارند، در محورهای عملیاتی شهید سلیمانی، تیپ آل محمد (ص)، امام حسن مجتبی(ع)، شهید زیادیان و شهید انارکی برگزار شده و نیروهای حاضر در آن، طی 2 روز به انجام تاکتیک‌ها و برنامه‌های از پیش تعیین شده خواهند پرداخت.

رزمایش «الی بیت‌المقدس» بسیجیان تهران بزرگ با هدف حفظ آمادگی و افزایش بنیه دفاعی و رزمی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر آمادگی بیش از پیش رزمی، معنوی و دفاعی نیروهای مسلح با شعار «حامیان ولایت» برگزار شده است.

دفاع موزائیکی، کمین و ضدکمین و عملیات مقابله با هلی برن، جابه‌جایی یگان‌ها و حمل و نقل و استقرار آنها در موضع پدافندی، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، ایجاد راه‌های مواصلاتی فرعی در صورت اشغال راه‌های اصلی و مسدود بودن آن، عملیات کمین و ضد هلی برن و تمرین اصول پدافند غیرعامل از جمله اهدافی است که در کلاس های تئوری اولین روز رزمایش توسط اساتید بیان می شود.

سپاه تهران بزرگ با به کارگیری 52 گردان بیت‌المقدس و ارکان 23 گردان امام حسین (ع) در 5 محور در قالب 22 قرارگاه امام هادی (ع) ناحیه ای این رزمایش بزرگ را در یک نوبت فراخوانی 24 ساعته و رزمایش 36 ساعته برگزار می‌کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: