آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 اردیبهشت ماه 1394 = 23-04 2015

ارتباط بزرگترین حامی مالی کلینتون با رژیم ملایان

در بحبوحه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، هفته‌نامه «نیوز‌ویک» نوشته که بزرگترین حامی مالی بنیاد کلینتون، تحریم‌های رژیم ایران را نقض کرده است.

به گزارش فارس، هفته‌نامه «نیوزویک» در گزارشی نوشت که «ویکتور پینچاک» تاجر اوکراینی که بزرگترین کمک کننده مالی به بنیاد کلینتون است احتمالاً در زمانیکه «هیلاری کلینتون» بعنوان وزیر خارجه آمریکا فعالیت می‌کرده، تحریم‌های رژیم ایران را نقض کرده است.

نیوزویک گزارش کرد که اسنادی را به دست آورده است که نشان می‌دهد که پینچاک که مؤسس و مالک گروه اینترپایپ، یکی از گروه‌های پیشتاز در صنعت فولاد در جهان است و در قبرس مستقر است، در بین سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ علیرغم تحریم‌های آمریکا، کالاهایی را به ایران ارسال می‌کرده است.

کلینتون در بازه زمانی که نیوزویک مدعی شده است، مسوولیت رسیدگی به شرکت‌های غیرآمریکایی را داشت که خلاف سیاست خارجی آمریکا رفتار می‌کنند.

این گزارش در بحبوحه رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا منتشر شده است و در حالی است که هیلاری کلینتون در نظرسنجی‌های صورت‌ گرفته، جایگاه خوبی بین مردم آمریکا دارد و ممکن است این گزارش با هدف تخریب چهره وی منتشر شده باشد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: