آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 4 اردیبهشت ماه 1394 = 24-04 2015

حمله روزنامه انگلیسی به سیسی و دفاع از مرسی

بهارنیوز: روزنامه گاردین چاپ انگلیس با دیكتاتور خواندن عبدالفتاح سیسی رئیس جمهور مصر، از محمد مرسی (رئیس جمهور اسلامگرای سابق) دفاع كرد.

این روزنامه نوشت: مصر در دوره عبدالفتاح السیسی به یک دیکتاتوری بدتر از آنچه در دوره حسنی مبارک بود، تبدیل شد و بهار عربی در آن به کابوس عربی مبدل گشت. واقعیت این است که یک دولت منتخب و دموکراتیک با قدرت برکنار شد و سزاوار نیست که آمریکا و کشورهای غربی با آن موافقت کنند.

گفتنی اینكه این روزنامه انگلیسی در حالی برای محمد مرسی اشك تمساح می‌ریزد و از نبود دموكراسی در مصر ابراز نگرانی می‌كند كه برخی كشورهای عربی در آتش جنگهای داخلی غرق شده‌اند و بسیاری از كارشناسان عرب معتقدند در صورت ادامه یافتن حكومت اخوان المسلمین، مصر هم به همین سرنوشت گرفتار می شد.



شری April 24, 2015 07:30 PM

انگلیسی‌ها و روزنامه گاردین، غلط کردند که اعتراض کردند، کثافتها تمام خاورمیانه را با این آدمخوران اسلامی ( اسلام انگلیسی و اوباشانشان )، به آتش کشیدند خودشان ثابت می کنند که این حرامزاده ها، گرگ ها و کفتار های وحشی در مصر، ایران، عراق، افغانستان، آفریقا وووووووو، همه دست نشانده انگلیسی ها و اروپاییان و غرب هستند درود فراوان بر السیسی قهرمان و شجاع

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: