آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 اردیبهشت ماه 1394 = 26-04 2015

دسترسی هکرهای روس به برخی ايميل‌های اوباما

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی نوشت: هکرهای روس که سال گذشته به بخش های حساس شبکه کامپیوتری کاخ سفید نفوذ کردند توانستند به برخی ایمیل های غیرمحرمانه مربوط به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دست پیدا کنند.

این روزنامه به نقل از مقامات کاخ سفید اعلام کرد: مدرکی وجود ندارد که نشان دهنده نفوذ هکرها به ایمیل مخصوص رئیس جمهور باشد؛ با این حال واقعیت این است که برخی تماس های اوباما از جمله اطلاعاتی بود که هکرها به آن دست یافتند.

مقامات کاخ سفید به تعداد ایمیل های اوباما که هکرها به آن دست یافتند یا میزان حساس بودن محتوای آن اشاره نکردند. در ماه آوریل اعلام شده بود نفوذ هکرها به شبکه کامپیوتری کاخ سفید در سال گذشته روی داده ولی شامل اطلاعات محرمانه نبوده است.

به نوشته نیویورک تایمز، به رغم آن که شبکه های محرمانه در معرض خطر قرار نگرفته اند ولی مقامات آمریکایی اذعان کردند شبکه های غیرمحرمانه هنوز هم حاوی اطلاعاتی بسیار حساس مانند ایمیل های رد و بدل شده با دیپلمات ها و تماس های مربوط به رفت و آمد افراد و قوانین و برنامه های رئیس جمهور و گفتگوهای سیاسی است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: