آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 اردیبهشت ماه 1394 = 27-04 2015

کمکهای میلیون دلاری به حماس از سرگرفته شد

باشگاه خبرنگاران: سایت آی بیست و چهار مدعی شده جمهوری اسلامی کمک های مالی خود به گروه عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس را از سرگرفته است و ده ها میلیون دلار پول نقد برای این گروه فرستاده است.

در همین رابطه مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: گروه‌ها و کشورهایی که با ظلم مقابله می‌کنند از حمایت‌های جمهوری اسلامی بهره مند می شوند.

یک مقام ارشد اطلاعاتی در این زمینه گفته بود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک بودجه سالانه در نظر گرفته است که از عملیات های نظامی حماس حمایت می کند. حماس از این پول های نقد برای بازسازی شبکه های تونلی خود استفاده می کند که در حملات تابستان سال گذشته در جنگ با اسرائیل به میزان گسترده ای تخریب شد. آنها همچنین در تلاش برای ارتقای موشک های میان برد خود هستند.



کوروش April 27, 2015 04:46 AM

اين جانيان ج ا حتى بفکر باز سازى تونل هاى خراب شده تروريست هاى حماس هم ميباشند! و هر ساله ده ها ميليون دلاراز جيب مردم ستم ديده فقير ايران برداشته و خرج يک مشت تروريست وآدم گش مينمايند! و افتخار هم ميکنند که از مظلوم دفاع کرده اند! در جايي که بسيارى از هموطنان ما در ايران از روى ناچارى و فقر وبى پولى حتى کليه فروشى ميکنند! و يا بسيارى از زنان بى سر پرست از روى ناچارى براى گذراى زندگى تن فروشى ! بله اين بود عاقبت حکومت عدل على! ! که خمينى دجال دروغگو و دارو دسته ج ا در اين سى وشش سال بر سر ايران و ايرانى آوردند! بله اين جانيان پاسدار بگفته مقام ارشدش حتى توان يک بودجه ساليانه اختصاصى براى تامين عمليات نظامى اين آدم گشان حماس در اختيار دارند! در جايي که روزانه در ايران هزار ها بچه کار کارتن خواب درخيابان و در سرما شب را صبح ميکنند! وياافراد معتادى که هيچ پناهگاهى ندارند! ! بله اما ميليون ها دلار هر ساله بدستور آخوند خامنه اى دزد واريز جيب هاى آدم گشانى امثال بشاراسد و حزب الهى ها و حماسى ها و دارودسته آنها و متحدين تروريستى ج ا در خارج از کشور ميشود! باميد سرنگونى اين حکومت داعشى ج ا و باميد روزى که ما ملت ظلم وستم ديده ايران شاهد دادگاهى شدن آخوند خامنه خون خوار در درون قفس آهنين در دادگاه مردمى باشيم ! (مثل صدام) کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: