آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 اردیبهشت ماه 1394 = 27-04 2015

پاسداران؛ بحران درونی رژیم بر سر عربستان

سرکرده سپاه پاسداران با انتقاد از سیاست‌های دولت حسن روحانی در مقابل عربستان سعودی از مقام‌های این دولت خواست به «ملاحظه‌کاری‌ها» ی خود پایان دهد.

به گزارش دیگربان، پاسدار جعفری بی‌آنکه نامی از حسن روحانی٬ وزارت امور خارجه و سایر مقام‌های دولت یازدهم ببرد گفته که آن‌ها به خاطر برخی «ملاحظات» در مورد عربستان «سکوت» اختیار کرده‌اند.

وی خواستار شکسته شدن این «ملاحظات» شده و خطاب به مقام‌های دولتی گفته امروز دیگر آل‌سعود در معرض «اضمحلال» و «سقوط» قرار گرفته است.

این فرمانده سپاه پاسداران از فروپاشی کمونیسم به عنوان موج اول انقلاب نام برده و اظهار امیدواری کرده که موج دوم انقلاب باعث سقوط آل‌سعود شود.

وی به صراحت گفته امروز عربستان «خائن» دقیقا پا جای پای اسرائیل گذاشته است.

مقام‌های جمهوری اسلامی از حمله عربستان سعودی به شبه نظامیان شیعیان مورد حمایت رژیم ایران در یمن به شدت خشمگین هستند و به ریاض درباره عواقب این حملات بار‌ها هشدار داده‌اند.

آن‌ها همچنین به سیاست‌های دولت حسن روحانی در برخورد با عربستان سعودی و اقدامات آن در منطقه نیز انتقاد دارند.



mitra farahani April 27, 2015 12:06 PM

این سره داران به درستی بیمارند آنهم ارنوع جنون گاوی هرروز به دنبال فتنه ای میگردند تا هم خودی نشان بدهند وهم شورشی بپا کنند تا آب را گل آلود نموده وبنفع خود نهنگ مثلا شکار کنند
روزی پاچه اسرائیل را میچسبند وآنرا از روی کره زمین درخیالبافی های مجنون وارخود محو میکنند روزی کلیه ناوگان های امریکا در هرکجای آبها دنیا ببینندغرق میکنند ودخل امریکارا بازیرروکردن خاکش حسابش را میرسند حال هم عربستان را تهدید به نابودی خسته نشدید نابود میکنند وهمینطور بقیه جاهای دیگر را که اسلام ناف محمدی را یا نمی شناسند یا اصلا قبولش ندارند البته در عالم هپروت بعدااز مصرف مواد مخدر ماکه خسته شدیم سایرین هم حتی اگر محض خنده وتفنن باشد ایرانی را دست می اندازند

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرامرز April 28, 2015 12:25 AM

اصلا متوجه نمی شوم، سی و اندی ساله که این فرماندهان سپاه دزدان اسلامی در هر زمینه، درست مانند قاشق نشسته، خود را داخل می کنند، و همواره هم تئوری های بند تنبانی ها خودشان را ارئه می کنند و تا امروز هم کسی مشاهده نکرده حداقل یکی یا دوتا از این تئوری های درست از آب در بیاد، اما ماشاالله رو که رو نیست، سنگ پای قزوینه مگه این چپاولگران دست از عر و گوزهای ناشتا بر می دارند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: