آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 اردیبهشت ماه 1394 = 27-04 2015

برخورد با خودروهای لوکس نوه های آیت الله ها؟

هفته گذشته دو ماشین مدل بالا در تهران تصادف کردند و روی هم پنج نفر به دلیل شدت تصادف کشته شدند. داستان از وقتی عوض شد که معلوم شد فردی که راننده پورشه‌ بوده، «محمدحسین ربانی» نوه آیت الله ربانی شیرازی بوده که به همراه بانوی جوان ٢٥ساله با نام پریوش اکبرزاده دراین تصادف جان خود را از دست دادند. خامنه ای دیروز در واکنش به این خبر گفت: جولان دادن جوانان سرمستِ غرورِ ثروت با خودروهای گران‌قیمت از مظاهر ناامنی روانی در جامعه‌اند و باید با آن برخورد شود.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران امروز‌ گفت: خودروهای با سرعت بالا که به ایست پلیس توجه نکنند، با حکم قضایی توقیف می‌شوند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ پرویز حسینی با تاکید بر تشدید طرح‌های ضربتی افزود: برخی از رانندگان خودروهای گران قیمت با سرعت بالا در معابر و بزرگراه‌های پایتخت تردد می‌کنند و پس از دستور ایست پلیس از محل متواری می‌شوند که طی مکاتبه با مرجع قضایی قرار بر صدور حکم توقیف این خودروها شد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران‌ با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر این طرح‌ها با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب تشدید خواهد شد.

رهبر انقلاب روز گذشته در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی خاطر نشان کردند: جولان دادن جوانان سرمستِ غرورِ ثروت با خودروهای گران‌قیمت از مظاهر ناامنی روانی در جامعه‌اند و باید با آن برخورد شود.




Ira April 28, 2015 01:30 AM

علی گدا در جنایت از روح خدا سال هاست گذر کردی
از تمام مستان خونخوار مست تری
امیدوارم به دست آهنگران ایرانی در کنار سر در بهشت یا جهنم ارشاد شوی
امید دارم در ایران اعدام نگردی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: