آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 اردیبهشت ماه 1394 = 27-04 2015

ماجرای سفر حاجی همجنسگرا؛ واکنش رژیم

فرهنگ نیوز: گاهی اوقات برخی رسانه ها پا را از بی اخلاقی فراتر گذاشته و به بهانه اطلاع مردم از اخبار مختلف، خطی را دنبال می کنند که می تواند شدیدترین آسیب های روحی روانی را برای مردم به دنبال داشته باشد.

بدون بزرگنمایی می توان سردمدار رسانه های اخبار این چنینی را بی بی سی فارسی دانست، رسانه ای که در کینه ورزی با جمهوری اسلامی ایرانی که بر اساس دستورات اسلامی تشکیل شده است، سردمداری می کند.

این رسانه لندن نشین، اخیراٌ در پروژه ای جدید اما سابقه دار عملا با پوشش اخبار و شرح مستندی جدید، اقدام به قبح زدایی از عملکرد شنیع همجنس بازی کرده است. مستند 'گناهکاری در مکه'، روایت زیارت حج یک مسلمان همجنسگرا! عنوانی است که اخیرا بر روی خروجی سایت فارسی زبان بی بی سی آمده است و عملا با ارائه گزارشی از شرح ماجرای سفر یک حاجی همجنسگرا! مانند گذشته اقدام به شکستن قبح این حرکت ناپسند شده است.



nader April 27, 2015 01:00 PM

شما چرا عصبی شدین ؟مگه زورش به شما میاد ؟یکی دوست داره با مرد بخوابه یکی دوست داره با زن … و به دین هیچ ربطی نداره نکنه این آقا partner شمارو از ازت گرفته؟ کجات میسوزه ؟یه gay مگه تو همین آلمان تا پارسال وزیره خارجه نبود ؟خدا شفاتون بده حالا گیر دادین به gaya !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: