آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 اردیبهشت ماه 1394 = 28-04 2015

مرگ مشکوک مهره اطلاعاتی اسد؛ نقش پاسداران

تلویزیون «المیادین» نزدیک به رژیم سوریه از مرگ رستم غزاله رئیس سازمان امنیت سیاسی این کشور خبر داد. غزالی یک ماه پیش مورد ضرب و شتم شدید عناصر سازمان امنیت نظامی سوریه به ریاست رفیق شحاده قرار گرفت و در پی این حادثه، غزالی در یکی از بیمارستان های دمشق بستری شد.

در گزارشی که روزنامه فرانسوی لوموند منتشر کرد، آمده است که رستم غزاله با تزریق یک آمپول مواد سمی در بیمارستانی در دمشق جان داده است.

این روزنامه، نیروی قدس سپاه پاسداران و جمیل حسن رئیس اطلاعات هوایی سوریه را به‌ عنوان کسانی که در مرگ غزاله دست داشته ‌اند، نام برده است.

گفته می‌شود که غزاله به‌رغم وفاداری به رژیم دمشق، با دخالت رژیم ایران و حزب‌الله لبنان در بحران سوریه مخالفت می ‌کرده است.

برخی تحلیگران نیز بر این باورند که رژیم سوریه، به ‌دلیل این‌که غزاله به‌ عنوان یکی از متهمان پرونده قتل رفیق حریری است، و حضور او در دادگاه لاهه می ‌توانست باعث برملا شدن نقش دمشق در ترور نخست ‌وزیر پیشین لبنان شود، او را به قتل رسانده است.



mitra farahani April 27, 2015 09:01 PM

باور کنید ازاین دم بریدها هرچه بگید وهرکاری برمیاد اصلا شک نکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


jamali April 27, 2015 09:54 PM

قابل توجه همه جلادان و شكنجه گران اين سرنوشت در انتظار همه جلادان و شكنجه گران از جمله نصيري رئيس ساواك ، سعيد امامي يا اسلامي و بالاخره همين جنايت كار است و بعضي هم مثل لاجوردي جلاد بدست قهرمانان به درك واصل ميشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: