آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 اردیبهشت ماه 1394 = 28-04 2015

حال ۵ کارگر مصدوم پالایشگاه شازند وخیم است

ایلنا: منابع ایلنا از حال وخیم ۵ کارگر مصدوم پالایشگاه امام خمینی شازند اراک خبر می‌دهند. ۷ کارگر این مجتمع صنعتی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز (دوشنبه ۷ اردیبهشت بر اثر نشت گاز دچار گازگرفتگی شدند که دو تن از آن‌ها به صورت سرپایی مداوا شدند و از سایرین در بخش‌ مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ۲ تن از کارگران مصدوم پالایشگاه شازند در بخش سی‌سی‌یو بیمارستان امیرالمونین اراک بستری شده‌اند و سه نفر دیگر به بخش آی‌سی‌یو برده شده‌اند.

منابع کارگری می‌گویند این حادثه در واحد ۱۸ [واحد تولید اکسید گوگرد] پالایشگاه امام خمینی شازند اراک به وقوع پیوسته است.

بر اساس گزارش‌ها، گاز اکسید گوگرد از برج مستقر در محوطه واحد ۱۸ به بیرون نشت کرده و کارگرانی را که در اطراف برج بوده‌اند مسموم کرده است.

کارگران می‌گویند برج یاد شده پیش از انجام فرایند تعمیرات اساسی باید تخلیه می‌شده است. این پالایشگاه در هفته‌های اخیر درگیر انجام فرایند تعمیرات اساسی بوده است.

۲ تن از کارگران مصدوم به صورت قراردادی در پالایشگاه شازند مشغول به کارند و سه نفر دیگر به صورت موقت برای انجام فرایند تعمیرات اساسی جذب شده بودند.

مدیران و پرسنل بیمارستان امیرالمونین و همچنین روابط عمومی پالایشگاه حاضر نشدند اسامی کارگران مصدوم را در اختیار خبرنگار ایلنا قرار دهند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: