آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 اردیبهشت ماه 1394 = 28-04 2015

پنهان کردن اتومبیل های میلیاردی با کاغذ روزنامه

نازنین کامدار/روزآنلاین: در حالیکه به گفته مقامات رسمی، طی سال های اخیر نزدیک به ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی لوکس با میانگین قیمت یک میلیارد تومان از طریق قاچاق و با دخالت و رانت نهادهایی چون کمیته امداد به درون کشور وارد شده، به دنبال اعلام نارضایتی آیت الله خامنه ای از "جولان اتومبیل های گران قیمت" پلیس جمهوری اسلامی اعلام کرد طرحی ضربتی برای "برخورد" با این خودروها را از دیروز به مرحله اجرا گذاشته است.

روز گذشته ماموران اداره اماکن نیروی انتظامی به خیابان عباس آباد که به بورس فروش خودروهای بالای یک میلیارد تومان شهرت دارد، مراجعه کرده و از نمایشگاه داران خواسته اند خودروهای ارزانترشان را پشت ویترین ها قرار دهند.

از همین رو، در ساعات اولیه صبح روز گذشته، ترافیک سنگینی در این خیابان به وجود آمد که خود موجب تعجب عابران از انبوه خودروهایی شد که هر کدام بالای یک میلیارد تومان قیمت دارند. برخی از نمایشگاه ها نیز به جای جابجایی خودروهای چند میلیاردی و مخفی کردن آنها، با انداختن پرده یا زدن روزنامه به شیشه مغازه تلاش کردند تا نظر ماموران اداره اماکن پلیس را تامین کنند.

علاوه بر این ، ضمیمه نیازمندی های روزنامه همشهری نیز که محل تبلیغ خودروهای لوکس و میلیاردی است، روز گذشته به شکل محسوسی انتشار آگهی خرید و فروش خودروهای میلیاردی خود را کاهش داد.

در همین حال، سایت خبری عصر خودرو در مطلبی به قیمت گرانترین خودروها در بازار ایران پرداخته و نوشته است: "هم اکنون خودروهایی با قیمت‌های بالای یک میلیارد در بازار ایران موجود هستند که گران‌ترین در میان آنها، مختص S۵۰۰ چهار نفره فول آپشن ۲۰۱۵ است که با قیمت ۳میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد".

برخورد پلیسی- با طبقه نوکیسه در حالی به چسباندن روزنامه به شیشه نمایشگاه ها و انتقال شبانه خودروها به پارکینگ نیروی انتظامی و اخذ جریمه محدود شده که سخنان اخیر آیت الله خامنه ای، انعکاس چندانی در سطح رسانه های وابسته به اصولگرایان داشته است .

سایت ها و روزنامه های اعتدالگرا و اصلاح طلب نیز با احتیاط، واکنش های محدودی به سخنان وی نشان دادند و به ماجرای نسبت های خانوادگی بچه پولدارها با مقامات نظام و همچنین نقش نهادهای زیر نظر رهبر حمهوری اسلامی همچون کمیته امداد در قاچاق خودروهای میلیاردی اشاره ای نکردند.



ستار بهشتی April 28, 2015 02:59 PM

یعنی یکی توی نیروی افتضاحی نبوده به این سرداران ابله بگه این طرح مثل کارهای پت و مت است ماشینهای میلیادری تو خیابونهارو چکار میکنید ملت اگاه همه چیزو میدونه دیگه این شعارها و شاسکول بازیهای دیر شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز April 29, 2015 09:53 AM

آنها را با روزنامه كيهان شريعتى بپوشانيد كه لااقل يك مصرف مفيدى داشته باشند چون بدرد خواندن كه نمى خورند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: