آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 اردیبهشت ماه 1394 = 04-05 2015

واکنش سرکرده سپاهی به اظهارات مقام ترک

مشاور فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات اخیر " مشاور "اردوغان" گفت: رئیس جمهور ترکیه از همین نوع مشاورین انحرافی و معوج خود ضربه خورده است.

به گزارش ایرنا، "حمیدرضا مقدم فر" مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران درباره اظهارات "امرالله ایشلر " مشاور "اردوغان" مبنی بر این که حکومت اسلامی ایران بیش از اسرائیل به جهان اسلام خسارت وارد آورده است، اظهار داشت: رئیس جمهور ترکیه از همین نوع مشاورین انحرافی ضربه خورده است.

وی ادامه داد: آنکارا مسیر اشتباهی را در پیش گرفته است و اردوغان وقتی به تهران آمد تذکراتی به او داده شد.

مشاور فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اقتصاد ترکیه با سیاست‌های اشتباه اردوغان رو به افول بوده و دولت ترکیه در این زمینه آسیب دیده است.


گزارش قبلی

خبرگزاری فارس: یک مقام بلندپایه ترکیه‌ در اظهاراتی بی‌سابقه مدعی شد که جمهوری اسلامی به وحدت جهان اسلام زیان زده است و این زیان بیش از زیانی است که اسرائیل وارد کرده است.

«امرالله ایشلر» مشاور ویژه «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه، با حمله‌ای شدید و بی‌سابقه در لحن و ادبیات، اقدامات جمهوری اسلامی در منطقه را «فتنه‌ساز» نامید و ادعا کرد، ضرری که حکومت ایران به وحدت جهان اسلامی زده، بیش از ضرری است که اسرائیل وارد کرده است.

ایشلر در گفت‌وگو با روزنامه سعودی «الحیات» چاپ لندن، در پاسخ به سوالی درباره سوریه، گفت: حکومت ایران بر اساس سیاست‌های ایدئولوژیک خود همه نوع حمایتی از جمله اعزام نیرو به سوریه کرده است و آبرو و جایگاه خود را نزد مردم مسلمان از دست داده است.



با مسلمی یا نا مسلمی May 3, 2015 02:56 PM

راهش را بالنتند با کمی دادن نفت و گاز مفتی یوهویی زبان ستایش این آخوند قلابی میکنید مثل جناب حجت الاسلام عثمانی اردوقوز این کار همیشگی

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام May 3, 2015 05:06 PM

با درود:ازنظرما ماهیت اصلی کشورترکیه ازگذشته تا کنون برای اداره کردن جامعه خود همواره بر پایه باج و خراج بوده است چرا که این عادت زشت آنها بگونه ایست که دول غربی بویژه دولت ایالات متحد آمریکا را برآن داشته که دخل و خرج ترکها را به دلیل موقعیت حساس جعرافیایی خاص منطقه ای توسط سران حکومت نوکرزاده جمهوری اسلامی به گونه های مختلف پرداخت نمایند اینک که مردم ایران بدلیل ضعف اقتصادی ناشی از عملکرد ناهنجار گونه حاکمان فاسد تهران دیگرتوان گسیل ساختن فرزندانشان برای فرارو دیدار با آنها در آن کشور(ترکیه)را ندارند حکومت داعشبنیان ولایی ناگزیراست خود از سوی مامورانش به مانند بابک زنجانی ووبه دولت ترکیه باج وخراج اهدا نماید بحرحال ترکها بدعادت شده اند بهمین دلیل گه گاهی به گونه های مختلف صدای عربده آنها را میشنویم ! آنها باجشان را میخواهند پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira May 3, 2015 06:35 PM

یک آفرین بر ملایان ایران اگر جهان اسلام متحد باشد
دیگر امید به نجات ایران در سر ما نبود
سکوت ابدی حاکم بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra farahani May 4, 2015 02:50 AM

ین روزها هرچه در اخبار میخوانیم اظهارات بی سابقه است ،إإإ یعنی تاکنون سابقه نداشته که بفمند حاکمان ایران اسلام زده چی در سر میپروراند ، اینکه مردم دنیا چشمشان را بر حقایق گفته شده مکرربسته اند کمی عچیب است مگر خمینی ادعای اسلام من درآوردی را بارها بشارت به دنیا ندادونگفت اسلام مرز نمی شناسد ومحمد نتوانست اسلام واقعی را برقرار کند من میخواهم چنان کنم وکرد آنچه را میخواست وجانشینان برحقش ادامه دادند صد البته منظورش شورش دردنیا وگل آلود کردن آب برای ماهی گیری است که واقعا تاکنون موفق بوده انددر اثر خریت وجهالت مردم نادان کره خاکی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: