آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 اردیبهشت ماه 1394 = 04-05 2015

زمین خواری از دغدغه های مهم رهبری است

نامداری با بیان اینکه با تخلفات زمین خواری به شدت برخورد می شود بیان کرد: ما به عنوان شورای اسلامی استان تهران با اینگونه موارد به شدت و قاطعانه برخورد می کنیم و اگر مواردی هم سراغ دارید به ما معرفی نمایید تا با جدیت پیگیر تخلفات این چنینی باشیم و در اینجا لازم است اعلام کنم هر زمان اصحاب رسانه بخواهند ما مصاحبه می دهیم و از صفر تا صد تخلفات را پی گیری و نتیجه آن را خدمت مردم ارائه می دهیم.

سعید نامداری نایب رئیس شورای اسلامی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی تهران نیوز؛ با اشاره به زمین خواری هایی که در استان تهران صورت می گیرد بیان کرد: بعد از دیداری که اعضای محترم شورا با مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۷اسفند ۹۳ داشتیم حضرت آقا بحثی ذر مورد زمین و محیط زیست به ویژه زمین خواری هایی که در قسمت شمال اتوبان شهید بابایی پارک یاس صورت گرفته است مطرح نمودند.

وی افزود: شهردار محترم تهران آقای قالیباف و شورای شهر به فرمایشات رهبری لبیک گفتند و در مدت اندکی به این امر رسیدگی نمودند و از طرفی در شورای استانها ما به اعضای شورا پیشنهاد دادیم که دبیرخانه ای در راستای رسیدگی به زمین خواری های موجود در جهت اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری تشکیل دهند.

نامداری عنوان کرد: زمین خواری در شهرهای حاشیه ای استان تهران انجام می گیرد، مانند دماوند، پردیس، فیروزکوه و شمیرانات، که این مشکل در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز است که در این زمینها صورت می پذیرد که ما با شدت تمام پیگیر این موضوع هستیم و در این دبیرخانه که مخصوص این امر تشکیل و ایجاد شده اعضا با جدیت به این مسئله رسیدگی می کنند تا دغدغه های مقام معظم رهبری در این زمینه کاهش یافته و از بین برورد.

نایب رییس شورای استان تهران اظهار داشت: فرمایش رهبر عزیزمان که در ۱۷ اسفند فرموده اند به این زمین خواری ها رسیدگی شود، باید اجرا شود و دست این ایادی از اراضی ملی و منابع طبیعی کوتاه شود تا مردم این مناطق بتوانند از این زمینها برای فضای سبز و پارکها بهره ببرند.

وی با بیان اینکه برخی از این زمین خواری ها ممکن است با مجوز شهرداری انجام شود ادامه داد: شورای اسلامی استان تهران به عنوان شورای فرا دست بر این موضوع اشراف کامل دارد که شورای اسلامی شهر تهران زیرمجموعه این شورا است که در بحث شهر تهران مصوباتی که انجام میشود باید اعضای شورا و ریاست شورای اسلامی تهران پاسخگو باشند.

نامداری افزود: ما به عنوان شورای اسلامی استان تهران با اینگونه موارد به شدت و قاطعانه برخورد می کنیم و اگر مواردی هم سراغ دارید به ما معرفی نمایید تا با جدیت پیگیر تخلفات این چنینی باشیم و در اینجا لازم است اعلام کنم هر زمان اصحاب رسانه بخواهند ما مصاحبه می دهیم و از صفر تا صد تخلفات را پی گیری و نتیجه آن را خدمت مردم ارائه می دهیم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: