آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 اردیبهشت ماه 1394 = 04-05 2015

دفاع وقیحانه برخی رسانه های اصلاح طلب از ظریف

دیگربان: برخی جریان‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب و نزدیک به دولت حسن روحانی در سکوت محافظه‌کاران تندرو و قوه قضائیه٬ به دفاع از اظهارات محمد‌جواد ظریف در انکار وجود زندانیان عقیدتی در جمهوری اسلامی پرداخته‌اند.

‌جواد ظریف هفته گذشته در گفتگویی با چارلی رز، مجری تلویزیون پی‌بی‌اس آمریکا وجود زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران را تکذیب کرد.

این ادعای ظریف با انتقاد گسترده فعالان سیاسی و مدنی٬ سکوت کم‌سابقه محافظه‌کاران تندرو و حمایت تلویحی گروهی از افراد و جریان‌های اصلاح‌طلب و نزدیک به دولت مواجه شده است.

در شرایطی که انتقاد‌ها از ظریف ادامه دارد و حامیان دولت روحانی نیز مشغول توضیح درباره علت و چرایی این سخنان هستند٬ محافظه‌کاران تندرو و قوه قضائیه در این زمینه سکوت اختیار کرده‌اند.

جریان‌ها و رسانه‌های محافظه‌کار به همراه بخش قابل توجهی از نیرو‌های سایبری حزب‌الله در شبکه‌های اجتماعی ترجیح داده‌اند در این خصوص سکوت کرده و موضع‌‌گیری روشنی نداشته باشند.

این سکوت معنادار در شرایطی ادامه دارد که ظریف به طور غیرمستقیم عملکرد قوه قضائیه و نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی در جمهوری اسلامی را تائید کرده و از آن نیز حمایت کرده است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: