آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 اردیبهشت ماه 1394 = 04-05 2015

تیراندازی در محل نمایش کاریکاتورهای "محمد"

بنابه گزارش رسانه های آمریکايی، افراد ناشناس در اطراف نمایشگاهی در تگزاس که در آن کاریکاتورهای پیامبر اسلام به نمایش درآمده بود، تیراندازی کردند.

این منابع بامداد دوشنبه گزارش دادند که بیرون سالن همایش و نمایشگاهی در حومه دالاس در تگزاس که در آن تصاویر و کاریکاتورهای پیامبر اسلام به نمایش درآمده بود، تیراندازی صورت گرفته است.

طبق این گزارش، دو فرد مسلح به سمت مأمور امنیتی در این محل تیراندازی کردند. نیروهای پلیس نیز بلافاصله شروع به تیراندازی کردند و دو فرد مسلح کشته شدند.

مأموران پلیس گفتند، ظاهرا داخل خودروی افراد مسلح وسیله‌ای آتش‌زا وجود دارد و به همین علت گروهی از کارشناسان خنثی‌سازی بمب در محل حاضر شده اند تا خودروی مورد نظر را بازرسی کنند. ساختمانهای نزدیک نیز تخلیه شده است.

این همایش و نمایشگاه کاریکاتورها را سازمان "ابتکار عمل دفاع از آزادی" آمریکا برگزار کرده بود.



Nader May 4, 2015 12:01 PM

برای شناخت و درک کامل از کاریکاتورهای محمد اول میبایست یک دوره کامل حیوان شناسی خواند بخصوص این حیوان که ۱۴۰۰ سال پیش بوجود آمده

گزارش یا اعتراض به این نظر


زنگی بی عقل May 4, 2015 03:07 PM

کسانی فقط تعصب بی معنا یادشان داده اند اگر از اینها به پرسید چند صفحه از قرآن معجزه ضدبشری را خواندید یا حفظ هستید مثل الاغ در لجن می مانند به انداز کتب مدرسه ای هم که باید چندین کتاب راخوب مطالعه وبعد از امتحان قبول اگر از همین قرآنی که به اسمش هر خلافی میکنند که چقدر بلدهستید که دنبال آن مثل خر چشم بسته بدوره آسیاب میچرخیدرا امتحان بگیرند نمره زیر ردی به طور یقین خواهد داشت این بدبختی است که مذهب به ارمغان وعقل وتفکرراجانشین همه چیز کرده خلق را تقلیدشان بر باد ای دوصد لعنت براین تقلید باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: