آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 اردیبهشت ماه 1394 = 05-05 2015

آقای ظریف ننگ بر تو! همین دیروز بازداشت شد

از فیس بوک: آقای روحانی، آقای ظریف ، جرمش فقط همراهی با مادران پارک لاله است.

دستگیری ندا مستقیمی یکی از حامیان مادران پارک لاله پیش از ظهر روز دوشنبه در محل کارش یکی دیگر از شاهکارهای اجرای احکام زندان اوین است .

ندا مستقیمی به جرم حمایت وهمدردی با خانواده های شهدا و جانباختگان جنبش، وزندانیان سیاسی به سه سال حبس محکوم شده بود . که با وثیقه بیرون از زندان به سر میبرد .این در حالی ست که مفسدان اقتصادی ،متجاوزان به حقوق زنان و کودکان ، عاملین اسید پاشی ها آزادانه به زندگی عادی خود در پناه قانون ادامه می دهند.

اما هم اکنون غزاله چشم براه مادر است ، که از کار بازگردد. وآن سو مادری که امشب نمیتواند چشم برروی هم بگذارد بیاد دختر کوچولوی دبستانی اش .....

صدای زندانیان سیاسی گمنام باشیم .به امید آزادی همه ی زندانیان سیاسی عقیدتی


هرانا: ندا مستقیمى بازداشت شد

به گزارش خبرگزارى هرانا، ارگان خبرى مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ندا مستقیمى از حامیان مادران پارک لاله، پیش از ظهر دوشنبه ١۴ اردیبهشت، در محل کارش توسط نیروهاى امنیتى بازداشت شد.

گفته مى شود بازداشت خانم مستقیمى جهت اجراى حکم سه سال حبس قطعى و مرتبط به بازداشت وى در آذرماه ١٣٨٩ است.

ندا مستقیمى در آذرماه ١٣٨٩ در جریان بزرگداشت سالروز تولد امیر ارشد تاجمیر در بهشت زهرا بازداشت و به اتهام اجتماع و تبانى به قصد اقدام علیه امنیت ملى به سه سال حبس محکوم و با وثیقه صد میلیونى تا زمان اجراى حکم آزاد شد.

به گفته یکى از نزدیکان خانم مستقیمى از حامیان مادران پارک لاله(مادران عزادار)، محمل اتهامات ایشان، فعالیت هایى در حمایت و همدردى با خانواده هاى زندانیان سیاسى و خانواده هاى قربانیان “جنبش سبز” بوده است.

خانم مستقیمى پس از بازداشت تا کنون تماسى با خانواده نداشته و هنوز به طور قطعى مشخص نیست به کدام زندان جهت اجراى حکم منتقل شده است.



javid May 4, 2015 11:50 PM

با درود
به نظر ما ایرانیان دیگر به خود امده باشیم و تصمیم گرفته و کار این حکومت تروریستی اسلامی را در ایران یک سره بکنیم به نظر صبر و شکیبایی میبایست به پایلن رسیده باشد ایرانیان در غربت میبایست نیابتا از طرف هموطنان خود دست به اکسیونهای فعالا و مستمری زده و همانطور که حکومت اسلامی زندگی را در ایران به ایرانیان تنگ کرده زندگی و فعالیت حکومت را در خارج از ایران برای طرفداران و کارگزاران حکومت اسلامی ترور به تنگ آورند بدین سان صدای هموطنان خود را به گوش جهانیان برسانند دز این راه نباید از انگ زندن حکومت هراسی داشته باشند این اکسیونها می بایست از یک روزی شروع و تا حصول نتیجه ادامه داشته باشد این عمل در ایران غیر ممکن میباشد ولی در خارج از ایران الخصوص در کشورهای اروپایی و آمریکا که شریک رژیم نیز در مواردی هستند ممکن میباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: