آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 اردیبهشت ماه 1394 = 05-05 2015

قضات فتنه ۸۸ در لیست تحریم غرب/ 1000 اتهام!

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در سخنرانی خود در دانشگاه علوم قضایی به موضوعات مختلفی از جمله حضور احمد شهید در ایران و قضات تحریم شده اشاره کرد.

جواد لاریجانی در جریان این سخنرانی در پاسخ به فردی که پرسید تحریم‌های حقوق بشری شامل چه افرادی می‌شود؟ گفت: اتحادیه اروپا بیشترین تحریم‌ها را در این زمینه وضع کرده است. به طور مثال دادستان کرج یا فلان مسئول قضایی را تحریم کرده‌اند و ورودشان به اروپا ممنوع شده است. آنها کسی را تحریم کرده‌اند به جرم اینکه حکم اعدام را برای جوان ۱۷ ساله‌ای صادر کرده که در ۲۵ سالگی اعدام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها جنبه سیاسی دارد به طوریکه قضاتی که در فتنه ۸۸ علیه فتنه‌گران حکم داده‌اند همگی در لیست تحریم قرار گرفته‌اند.

لاریجانی در مورد اتهامات احمد شهید و احتمال سفر او به تهران نیز گفت: اتهام زدن آسان است، حرف ما به احمد شهید این است که می‌گوییم شما ۱۰۰۰ اتهام به ما زده‌اید آیا می‌دانید عدد ۱۰۰۰ یعنی چه؟ ضمن اینکه او می‌گوید که می‌خواهد تمام این اتهامات را در ایران بررسی کند و باز ما به او می‌گوییم یا تو نمی‌دانی ۱۰۰۰ اتهام چیست و یا اینکه نمی‌دانی چه مدت رسیدگی به این اتهامات زمان می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: ما به احمد شهید گفتیم شما دو اتهام را مشخص کنید و برای بررسی آن به ایران بیایید اما او گفت من می‌خواهم به تمامی اتهامات رسیدگی کنم.



پیشگو May 5, 2015 07:06 AM

لاریجانی کاش پدرا نت میشناختی اینقدر از ملت نمی کشتی در ثانی از مادرت میپرسیدی چند نفر بودند؟ داری زیادی میکشی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira May 6, 2015 05:22 AM

خونخوار در این راه خود و برادرانت آدم خورت اسیر علی گدا هستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: