آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 اردیبهشت ماه 1394 = 05-05 2015

هشدار ناوشکن پاسداران به هواپیماهای آمریکايی

ناوها و هواپیماهای آمریکایی این روزها در خلیج عدن بارها اطراف ناو گروه ۳۴ ارتش دیده شدند اما به ناوشکن البرز و ناو بوشهر هیچ هشداری ندادند.

خبرگزاری صدا و سیما: در دو روز گذشته ناوشکنها و هواپیماهای شناسایی امریکا، نزدیکی ناوگروه 34 رصد می شوند و با هشدار ناوشکن 72 البرز به سرعت صحنه را ترک می کنند.

امروز دو فروند هواپیمای گشت و شناسایی امریکا با نام P3C یا پاپا 3 چارلی و ناوشکن DDG81 می خواستند فاصله استاندارد پنج مایلی با ناوگروه 34 ایران اسلامی را در خلیج عدن رعایت نکنند که با هشدار جدی دریادلان ناوشکن 72 البرز روبرو شدند و به سرعت تغییر مسیر دادند.

فرمانده ناوگروه 34 گفت: بررسی ناوهای جنگی خارجی در آب‌های بین المللی و هر چیزی که منافع ملی ایران را تهدید کند وظیفه ذاتی ماست.

ناخدا یکم مصطفی تاج الدینی با اشاره به جنایات عربستان در یمن علت حضور ناوهای جنگی ائتلاف را کمک به عربستان خواند و افزود: این‌ها برای کمک به جنایات آل سعود در یمن ائتلاف غربی ـ عربی تشکیل دادند و حضور ما در اینجا برای آنها سنگین است.



نقی May 5, 2015 08:16 AM

این خبرسازیها برای مصرف داخل و خر کردن بسیجیها ست بازنشرشون نکنید حال به هم زنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


آتنا فرقدانی May 5, 2015 09:24 AM

سپاه ناو نداره که ناو شکنش باشه! ! یه تعدادی زیادی از این تشتهای پلاستیکی و قایقهای کوچک زپرتی و لگنهای مصادره شده از مردمو داره ناوشکنها مال نیروی دریایی ارتشه که اون خدا بیامرز خریده بود و خمینی خوله میگفت این آهن پارها را شاه برای چه خریده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: