آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 اردیبهشت ماه 1394 = 05-05 2015

کشتی مارشال بعد از پرداخت جريمه رها میشود

دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که امروز به منظور انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه خوارزمی به کرج سفر کرده بود گفت : بعد از اینکه کشتی مارشال جریمه خود را به جمهوری اسلامی ایران پرداخت کند ، رها خواهد شد .

به گزارش بولتن به نقل از واحد مرکزی خبر، کشتی مارشال بعد از پرداخت جریمه رها خواهد شد .

دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که امروز به منظور انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه خوارزمی به کرج سفر کرده بود گفت : بعد از اینکه کشتی مارشال جریمه خود را به جمهوری اسلامی ایران پرداخت کند ، رها خواهد شد .

وی افزود : برای این کشتی حکم قضایی صادر شده است و طبق مقررات بعد از پرداختن جریمه تعیین شده ، رها خواهد شد.

فرمانده نیروی دریای ارتش در ادامه گفت : با ایجاد زیرساختهای لازم و توسعه سواحل جنوبی، همچون ساحل مکران، می توانیم از ظرفیت های دریانوردی در قطب جنوب بهره مند شویم .

دریادار سیاری گفت : با توجه به قوانین بین المللی ، کشورهایی که از خاک خود به قطب جنوب، خط فرضی مستقیم داشته باشند، می توانند از دریانوردی در آبهای قطب جنوب بهره مند شوند.

فرمانده نیروی دریای ارتش یادآور شد : نیروی دریایی برای توسعه فرهنگی و ایجاد زیر ساختهای لازم در سواحل جنوبی کشور همچون ساحل مکران ، تفاهم نامه ای با بعضی از دانشگاههای کشور امضا کرده است.

وی افزود : امروز نیز با دانشگاه خوارزمی کرج برای انجام پروژه های تحقیقاتی و فرهنگی تفاهم نامه ای امضا شد که طی آن مقرر شد محققان این دانشگاه برای بازدید و انجام پروژه های تحقیقاتی در مکران حضور یابند.

تفاهم نامه همکاریهای مشترک پژوهشی و فرهنگی دانشگاه خوارزمی و نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی منعقد شد.

این تفاهم نامه با حضور دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بین دانشگاه خوارزمی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی منعقد شد.

سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی برنامه ریزی آموزشی ،گسترش فرهنگ صیانت از آبهای جمهوری اسلامی ایران و منطقه ،برگزاری بازدیدهای میدانی از سواحل جنوبی و مناطق دریایی کشور ،بررسی فرصتهای سرمایه گذاری بهره گیری از توانمندیهای علمی -پژوهشی ،برگزاری دوره های جهادی دانشجویی و کمک به محرومیت زدایی را از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد .



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: